BF maj 2018
Hoppar in här! :) Hade BIM idag men mensen kom aldrig, och brukar känna när den är på gång. Tog ett test ikväll som visade positivt! :D Andra försöket. Är gärna med i facebookgruppen om ingen av ens vänner ser att man är med!
Hoppar in här! :) Hade BIM idag men mensen kom aldrig, och brukar känna när den är på gång. Tog ett test ikväll som visade positivt! :D Andra försöket. Är gärna med i facebookgruppen om ingen av ens vänner ser att man är med!
Hej alla och grattis till allas plus ????
Jag och sambon hade försökt få barn i 1 år och 8 månader tills vi äntligen fick plus förra månaden ???? känns häftigt och väldigt läskigt men är ju självklart så glad, tror nog många känner igen sig ???? BF 3/5 2018
Vill gärna vara med i facebookgruppen, men var ska jag skicka mejladressen? ????
Någon som fått inbjudan till gruppen ännu?
Har skickat meddelande men inte settt något än, och den här tråden verkar ju ha dött ut :/
Grattis, vad skönt att det gick så fort för er :)
Kul att din sambo är så involverad! Jag har berättat för mina 4 närmsta vänner, mest för att jag ändå vill att de ska veta om det blir ett missfall. Skönt med stöd från dem i så fall.
Vår 3 åriga dotter brukar vakna en gång på natten och behöver på wc, då jag stiger upp med henne och ska lägga mig tillbaka känns det som att hjärtat slår i tusen, nästan som att man skulle ha sprungit en längre sträcka. Minns att jag hade så i förra graviditeten också om jag tex själv var upp på toaletten. Någon som har samma symptom?