JOHSTE skrev 2017-09-25 19:34:54 följande:
Jag känner likadant. Man vill gärna berätta face to face. Och jag vill gärna berätta för mina 2 bröder samtidigt. Men det är svårt att få ihop det.
Ja! :) Super roligt med alla små bebisar och barn runt omkring. Och kul att kusinerna är så nära i ålder. Kommer att bli fina minnen vid jul, påsk, kalas, somrar osv.
Jag vill ta reda på kön. Är så himla nyfiken! Min sambo vill inte ta reda på kön. Så vi kommer inte att göra det. Känner att jag får respektera att han inte vill. Och som du säger, i slutändan spelar det ju faktiskt ingen roll, så länge barnet mår bra :) Men får man "önska" så är jag mest sugen på en grabb, sambon önskar hellre en tjejja. Men vi blir lyckliga för vad som :)
Har ni börjat att prata namn? :)
Ja det är väldigt svårt att få ihop en dag som passar alla. Vi får se när det blir av. :)
Ja det blir ju jättekul med många kusiner i nära ålder!
Min man sa uttryckligen att han vill ha så lite överraskningar som möjligt när det kommer till graviditeten, så som tur var blev det ett enkelt beslut för oss. Sedan är det ju inte alltid det syns. :)
Vi har inte på allvar pratat namn, bara någon gång precis första veckan. Vi var inte överens! Men just nu har jag egentligen inget favoritnamn, är så himla svårt. Har ni några favoriter?