• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Yogalover
    Emeliesimonsson skrev 2017-10-02 11:39:03 följande:

Enligt app så har jag bf 20 maj fjärde barnet????

4:e barnet här med och bf 19 maj. Mycket tankar kring detta med 4 barn... Hur känner du?
  • PeanutPerfect

Idag gick jag in i vecka 8 Hjärta Jag börjar lugna ner mig nu och är inte så orolig som jag var i början med missfall. Jag trodde jag hade bf 27 maj men jag var längre gången än jag trodde. Jag har nu bf den 20 maj istället. Någon mer som är bf den 20 Maj?

Jag väntar med att gå med i fb gruppen för såg att mina vänner kan se om jag är med. Lite känsligt fortfarande då mina föräldrar inte ens vet om det. (Jag vet inte hur jag ska berätta för dom) Men jag kommer in i gruppen sedan. 

Vi ska kolla på bebisen den 24. Jag och min partner ser jätte mycket fram emot det. :D 

Juste! Jag slutade röka tvärt när jag fick reda på graviditeten. Jag har snart varit rökfri i 3 veckor. Känner mig så stark. Någon mer som slutade och röka?

• Charlieellerså
    Yogalover skrev 2017-10-03 13:50:12 följande:

4:e barnet här med och bf 19 maj. Mycket tankar kring detta med 4 barn... Hur känner du?

Fjärde barnet i magen här med. : )
  • Pando
    Tigrezzz skrev 2017-10-02 20:56:30 följande:

Tips vid illamående som ofta funkar på mig...mariekex,ingefärsshot och vatten med pressad citron i samt att äta fil/yoghurt!

Tack för tipsen! Ska testa de så har jag lite att variera med och inte bara äta riskakor :)
  • josefinost
    PeanutPerfect skrev 2017-10-03 14:22:30 följande:

Idag gick jag in i vecka 8  Jag börjar lugna ner mig nu och är inte så orolig som jag var i början med missfall. Jag trodde jag hade bf 27 maj men jag var längre gången än jag trodde. Jag har nu bf den 20 maj istället. Någon mer som är bf den 20 Maj?

Jag väntar med att gå med i fb gruppen för såg att mina vänner kan se om jag är med. Lite känsligt fortfarande då mina föräldrar inte ens vet om det. (Jag vet inte hur jag ska berätta för dom) Men jag kommer in i gruppen sedan. 

Vi ska kolla på bebisen den 24. Jag och min partner ser jätte mycket fram emot det. :D 

Juste! Jag slutade röka tvärt när jag fick reda på graviditeten. Jag har snart varit rökfri i 3 veckor. Känner mig så stark. Någon mer som slutade och röka?

Den gruppen jag är med i är helt hemlig och ingen som inte är med i gruppen ser någonting . Du har nog sett en annan grupp som finns som heter ?Gravida med bf maj 2018? som bara är sluten
  • Cocos222
    Charlieellerså skrev 2017-10-03 12:17:25 följande:

Hoppas det ändå vänder för dig snart. Jag är i v 7+4. Mådde precis så här förra graviditeten med. Kommer inte ihåg riktigt men tror det gav sig i v 11. Vilken vecka är du i?

Jag går in in i vecka 7+0 imorgon, första barnet så har inget att jämföra med men nu börjar jag faktist få i mig mat igen trots att illamåendet finns i bakgrunden. Får tacka lergigan comp för det :)
  • MisseKido

Idag gick jag in i vecka 8  Jag börjar lugna ner mig nu och är inte så orolig som jag var i början med missfall. Jag trodde jag hade bf 27 maj men jag var längre gången än jag trodde. Jag har nu bf den 20 maj istället. Någon mer som är bf den 20 Maj?

Jag slutade snusa så fort jag fick reda på att jag var gravid. Jag började testa jättetidigt och en anledning var ifall jag skulle behöva sluta snusa eller inte. Lära ha en jättebra anledning för att sluta ;) Jag är v.8+1 idag.
  • Tigrezzz

Var på inskrivning idag och fick mitt bf ändrat till 20/5...blir många härliga bebisar runt månadsskiftet!

Är det nån mer här som har blivit erbjuden kubb o hur ställer ni er till det?

Vi sa att vi ville,nog mest för att få se det lilla fröet o att där växer nåt där inne,jag har nämligen fortfarande inte riktigt tagit in det tror jag...känns inte verkligt än!?

• lindaa91

Idag gick jag in i vecka 8 Hjärta Jag börjar lugna ner mig nu och är inte så orolig som jag var i början med missfall. Jag trodde jag hade bf 27 maj men jag var längre gången än jag trodde. Jag har nu bf den 20 maj istället. Någon mer som är bf den 20 Maj?

Hej.
    Gruppen Majbebisar 2018 som trådstartaren startade på FB är hemlig och ingen kan se att du är med i den. Du förväxlar"vår" grupp med en annan :). 
Svar på tråden BF maj 2018