• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Raggmunken90

Hej hej nån i gruppen som bor i Boden ? Och har bf i slutet av maj?

Är i v,8 ????

Norrland reagerar
  • Celegans

På måndag är det äntligen dags för ultraljud. Då har vi precis gått in i v13. Ska bli så oerhört spännande!! Aldrig längtat så mycket efter en måndag. :P
    Det börjar bli jobbigt att hålla graviditeten hemlig, så det ska bli skönt att kunna berätta nästa tisdag. Nu börjar magen på allvar bli lite mer rund/utåtstickande. Favoritjeansen går knappt ha knäppta på kvällen när jag sitter ner. Tänk om man kunde ha mysbyxor hela dagarna... Blir nog iaf att investera i mamma-byxor snart. Mår i övrigt toppen. Lite extra trött senaste veckorna och halsbränna till och från. Men i övrigt inga jobbiga symptom.

• MimmiK

Idag var vi på UL och såg ett litet tickande hjärta. Underbart !

• systerysteer92

Hur blir man insläppt i Facebook gruppen? Finns det fortfarande möjlighet till det :) BF 11 Maj om allt går som planerat :) 

:)
  • Celegans
    MimmiK skrev 2017-10-12 09:47:23 följande:

Idag var vi på UL och såg ett litet tickande hjärta. Underbart !

Grattis! Förstår att det känns fantastiskt. :) När är bf?
  • MimmiK
    Celegans skrev 2017-10-12 11:06:29 följande:
    Grattis! Förstår att det känns fantastiskt. :) När är bf?
    Tack! 23/5 så är i v 9 nu :)
  • Ciconiidae

Ni som vill in i fb-gruppen kan skriva pm till mig med era e-mailadresser kopplade till facebook.

• Frakie
    Ciconiidae skrev 2017-10-12 14:32:00 följande:

Ni som vill in i fb-gruppen kan skriva pm till mig med era e-mailadresser kopplade till facebook.

Har Du fått meddelande av mig? Min FL app stängs av varje gång jag försöker skicka ett meddelande. ????
Svar på tråden BF maj 2018