• Emmson

BF maj 2018

Jag har inte sett någon majtråd ännu. Jag plussade nyligen och har bf runt månadsskiftet april/maj. Någon annan som hunnit plussa? Vore så kul att följa varandra och kanske göra en fb-grupp längre fram! :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-21 17:37
    Det finns en hemlig facebookgrupp nu som är under uppbyggnad. Skicka meddelande till mig med din mailadress så får du en inbjudan via mail till gruppen. Alla som är beräknade i maj är välkomna, även ni som är beräknade strax innan eller strax efter, säg max fem dagar innan eller efter. :)

• Svar på tråden BF maj 2018
  • Ciconiidae
    Frakie skrev 2017-10-12 15:46:18 följande:

Har Du fått meddelande av mig? Min FL app stängs av varje gång jag försöker skicka ett meddelande. ????

Tyvärr inte, kan du försöka genom webbläsaren?
  • Ericamukki
    systerysteer92 skrev 2017-10-12 10:49:34 följande:

Hur blir man insläppt i Facebook gruppen? Finns det fortfarande möjlighet till det :) BF 11 Maj om allt går som planerat :) 

:)
    Jag är också beräknad 11 maj ????
  • Ericamukki
    Ericamukki skrev 2017-10-12 19:28:55 följande:
    Jag är också beräknad 11 maj ????
    Oj det gjorde ? För emoji hehe
  • Ericamukki
    Raggmunken90 skrev 2017-10-11 18:44:15 följande:

Hej hej nån i gruppen som bor i Boden ? Och har bf i slutet av maj?

Är i v,8 ????

Jag är från luleå och är beräknad den 11e
  • hejsaaan

Hej! Jag vill också vara med! : ) Väntar mitt andra barn med bf i slutet av maj. Vill gärna vara med i fb-gruppen också, ska försöka skicka PM

• Echinacea

Idag går jag in i vecka 10 och sen en vecka tillbaka så kräker jag, mestadels morgonen men visa dagar även senare. Jag mår dock mycket bättre än föra graviditeten då kräkte jag hela tiden även på natten. Trött och en enorm hunger har gjort att jag redan gått upp 3 kg.

Hur mår ni andra? Har ni gåt upp i vikt något?

• josefinost
    Echinacea skrev 2017-10-14 09:55:47 följande:

Idag går jag in i vecka 10 och sen en vecka tillbaka så kräker jag, mestadels morgonen men visa dagar även senare. Jag mår dock mycket bättre än föra graviditeten då kräkte jag hela tiden även på natten. Trött och en enorm hunger har gjort att jag redan gått upp 3 kg.

Jätte trött, går som i koma vissa dagar och lite lätt illamående på det :-/. Har oxå gått upp i vikt, redan 5kg och är bara i v 8+5. Men jag slutade snusa samma dag som jag plussade så det har nog påverkat min viktuppgång mest
  • lassi
    Echinacea skrev 2017-10-14 09:55:47 följande:

Är i v 10+2 och har nog gått upp 2-3 kg skulle jag tippa på. Är tvungen att äta typ hela tiden för att inte må illa och orkar typ inte träna nåt, så inte så konstigt att jag gått upp i vikt mao :) mitt illamående verkar i alla fall ha gått över sen några dagar tillbaka, så hoppas på att få lite mer energi nu..!
  • Juthu

Hej! Plussat och beräknad i maj! Finns facebookgrupp?! Behöver alla tips jag kan få!

Svar på tråden BF maj 2018