• FrökenJ90

Vi som är på femte försöket till första barnet

Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.

Beräknad äl 6-7 augusti.

Fler som vill hänga på? :)

• Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet
  • FrökenJ90
    LillaAw skrev 2017-08-21 21:05:34 följande:

Jag har inga test kvar nu. Känner verkligen i kroppen att det är mens på väg med mensvärk och är på äl+13 så borde visat något på testet imorse men va helt blankt :/ min temp va dock också hög men är förkyld så trot det är det som gör den hög

Ah Okej, men man vet aldrig. Håller tummarna för dig! Jag själv vet inte vad jag ska tro, vill ju självklart att tempen ska hålla sig hög och att ett plus ska uppenbara sig. Men vågar inte hoppas. Blir bara besviken.
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • inez898
    bebis2018 skrev 2017-08-21 22:37:22 följande:

vad heter den nya tråden?

Vet inte om det har kommit nån ännu? De första har väl BIM nu i dagarna om jag fattat rätt... Jag har personligen en vecka kvar så jag har inte bråttom till nån ny tråd :)
  • FrökenJ90

Bim idag. Hittills ingen mens. Tempen sjönk lite jämfört med igår men inte så lågt som den brukar vid mens. Bifogar graf. Vad tror ni?

• Tottie

Fick mens i morse men känner mig okej och inte allt för ledsen. Nu hoppas jag få se några plus här i tråden istället! 

• LillaAw
    FrökenJ90 skrev 2017-08-22 11:37:07 följande:

Bim idag. Hittills ingen mens. Tempen sjönk lite jämfört med igår men inte så lågt som den brukar vid mens. Bifogar graf. Vad tror ni?

Min ser typ likadan ut som din den här månaden. Sjönk lite idag från ovanligt hög på 36,7 till 36,57. Min "menstemp" brukar ligga på 36,3 ish. Är på BIM+2 och ingen mens än. Tog en värktablett imorse för kände mensvärken på gång när jag vaknade men fortsatt ingen mens. Känner som min kropp spelar mig ett spratt, kanske är den sen för jag tänker så mycket på det.
  • FrökenJ90
    LillaAw skrev 2017-08-22 14:14:40 följande:

Min ser typ likadan ut som din den här månaden. Sjönk lite idag från ovanligt hög på 36,7 till 36,57. Min "menstemp" brukar ligga på 36,3 ish. Är på BIM+2 och ingen mens än. Tog en värktablett imorse för kände mensvärken på gång när jag vaknade men fortsatt ingen mens. Känner som min kropp spelar mig ett spratt, kanske är den sen för jag tänker så mycket på det.

Min var också på 36,7 som högst, har inte haft innan. Brukar också ha ca 36,3 vid mensen start. Kände lite värk unirse när jag vaknade men den försvann lika fort igen. Ingen mens än. Men mycket flytningar. Håller tummarna för oss!
  • 33villbligravid
    Tottie skrev 2017-08-22 12:22:40 följande:

Fick mens i morse men känner mig okej och inte allt för ledsen. Nu hoppas jag få se några plus här i tråden istället! 

Äsh! Men bra om du känner dig okej ändå. Bättre lycka nästa månad!
  • 33villbligravid
    FrökenJ90 skrev 2017-08-22 11:37:07 följande:

Oj! Kan inte tempkurvor alls då inte använder NC. Men om du har Bim idag är det kanske dags för test? Håller tummar och tår :)
  • FrökenJ90
    33villbligravid skrev 2017-08-22 15:24:34 följande:

Oj! Kan inte tempkurvor alls då inte använder NC. Men om du har Bim idag är det kanske dags för test? Håller tummar och tår :)

Vågar inte hoppas. Tänkte ta ett test imorgon om mensen inte dykt upp då.
Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet