• FrökenJ90

Vi som är på femte försöket till första barnet

Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.

Beräknad äl 6-7 augusti.

Fler som vill hänga på? :)

• Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet
  • egalité

Testade imorse äl+9, samma märkliga skuggstreck. Väntar till helgen nu.. fortfarande ont i magen som mensvärk så mitt hopp är inte ute :)

• Jooosen
    FrökenJ90 skrev 2017-08-23 05:59:34 följande:

Godmorgon tjejer! Måste meddela er att jag kan "tyvärr" inte följa med er till bästa tråd ;)

Gaaaah grattis!!!! Vad glad ja blir. Vi har ju följt varandra ett tag! Du hade alltså inte så mycket symptom? Kram!!!
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • FrökenJ90
    egalité skrev 2017-08-23 08:15:34 följande:

Åh grattis!!! Så roligt att någon här lyckats!! :)

Tack :D
    Jooosen skrev 2017-08-23 08:26:41 följande:

Gaaaah grattis!!!! Vad glad ja blir. Vi har ju följt varandra ett tag! Du hade alltså inte så mycket symptom? Kram!!!

Tack snälla! Nej jag har inte känt något förrän igår när jag mådde illa. Ja vi har ju följts en bit nu. Hoppas att du också plussar snart så vi kan följas i graviditeten också. Känns så himla overkligt. Fattar inte att jag är gravid xD
  • 33villbligravid
    egalité skrev 2017-08-23 08:21:28 följande:

Testade imorse äl+9, samma märkliga skuggstreck. Väntar till helgen nu.. fortfarande ont i magen som mensvärk så mitt hopp är inte ute :)

Precis samma för mig! Fast är på äl + 8 tror jag. Undrar om det inte bara är så testerna blir när de får torka. Dvs att platsen där strecket ska vara mörknar lite? Nåja. Jag känner mig så väl att vet att jag nu kommer testa varje dag tills mens ;)
  • Jooosen
    FrökenJ90 skrev 2017-08-23 08:36:18 följande:

Tack :DTack snälla! Nej jag har inte känt något förrän igår när jag mådde illa. Ja vi har ju följts en bit nu. Hoppas att du också plussar snart så vi kan följas i graviditeten också. Känns så himla overkligt. Fattar inte att jag är gravid xD

Åh ja det vore grymt! Beräknad mens imorn... men känns exakt som vanligt typ :/
  • FrökenJ90
    Jooosen skrev 2017-08-23 08:41:30 följande:

Åh ja det vore grymt! Beräknad mens imorn... men känns exakt som vanligt typ :/

Hoppet är inte ute förrän mensen dyker upp. Håller tummarna för dig.
    Typtessan skrev 2017-08-23 08:52:11 följande:

Grattis!! Kul att någon lyckas, då är det inte omöjligt iaf :)

Tack! Det kändes som att hoppet var ute typ.
  • LillaAw
    FrökenJ90 skrev 2017-08-23 05:59:34 följande:

Godmorgon tjejer! Måste meddela er att jag kan "tyvärr" inte följa med er till bästa tråd ;)

Stort grattis!! <3 så glad med positivt besked! Du ger hopp till oss andra! Min mens kom nu tillslut så blir att fortsätta försöka ett tag till men det känns okej :)

• 33villbligravid
    LillaAw skrev 2017-08-23 09:13:57 följande:
    Hej! Om du skrivit något så har det tyvärr inte kommit med i ditt förra meddelande ... Hur går det för dig? :)
  • FrökenJ90

[quote=77950680][quote-nick]LillaAw skrev 2017-08-23 09:13:57 följande:[/quote-nick][/quote]

Vad synd. Nästa gång är det säkert eran tur!

Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet