Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Testade imorse äl+9, samma märkliga skuggstreck. Väntar till helgen nu.. fortfarande ont i magen som mensvärk så mitt hopp är inte ute :)
Godmorgon tjejer! Måste meddela er att jag kan "tyvärr" inte följa med er till bästa tråd ;)
Åh grattis!!! Så roligt att någon här lyckats!! :)
Gaaaah grattis!!!! Vad glad ja blir. Vi har ju följt varandra ett tag! Du hade alltså inte så mycket symptom? Kram!!!
Testade imorse äl+9, samma märkliga skuggstreck. Väntar till helgen nu.. fortfarande ont i magen som mensvärk så mitt hopp är inte ute :)
Tack :DTack snälla! Nej jag har inte känt något förrän igår när jag mådde illa. Ja vi har ju följts en bit nu. Hoppas att du också plussar snart så vi kan följas i graviditeten också. Känns så himla overkligt. Fattar inte att jag är gravid xD
Grattis!! Kul att någon lyckas, då är det inte omöjligt iaf :)
Åh ja det vore grymt! Beräknad mens imorn... men känns exakt som vanligt typ :/
Grattis!! Kul att någon lyckas, då är det inte omöjligt iaf :)
Godmorgon tjejer! Måste meddela er att jag kan "tyvärr" inte följa med er till bästa tråd ;)
Stort grattis!! <3 så glad med positivt besked! Du ger hopp till oss andra! Min mens kom nu tillslut så blir att fortsätta försöka ett tag till men det känns okej :)
[quote=77950680][quote-nick]LillaAw skrev 2017-08-23 09:13:57 följande:[/quote-nick][/quote]
Vad synd. Nästa gång är det säkert eran tur!