• FrökenJ90

Vi som är på femte försöket till första barnet

Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.

Beräknad äl 6-7 augusti.

Fler som vill hänga på? :)

• Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet
  • 33villbligravid
    egalité skrev 2017-08-22 20:56:30 följande:

Jag med, ska ta med morgonurin. Kanske lite bättre chans då även om det är sjukt tidigt :)

Ja - jag tänkte samma! Har en massa molvärk nu, men tror det också kan vara inbillning :D
  • egalité
    33villbligravid skrev 2017-08-22 21:23:17 följande:
    Ja - jag tänkte samma! Har en massa molvärk nu, men tror det också kan vara inbillning :D
    Jag med, är sjukt orolig att det är mensvärk men verkar ju lite tidigt.. har inga andra symtom dock. Trött, men det är jag å andra sidan alltid :)
  • 33villbligravid
    egalité skrev 2017-08-22 21:25:47 följande:

Jag med, är sjukt orolig att det är mensvärk men verkar ju lite tidigt.. har inga andra symtom dock. Trött, men det är jag å andra sidan alltid :)

Jag är igen rädd att det är ngn infektion. Har ju haft uvi och tänker det klättrat upp i livmodern. Ääh!
  • egalité
    33villbligravid skrev 2017-08-22 21:47:51 följande:
    Jag är igen rädd att det är ngn infektion. Har ju haft uvi och tänker det klättrat upp i livmodern. Ääh!
    Borde du inte få sveda av det? Och känna dig lite sjuk? Du har ju ändå en tillstymmelse till streck, så preggo känns väl mer troligt! :)
  • 33villbligravid
    egalité skrev 2017-08-22 21:54:42 följande:

Borde du inte få sveda av det? Och känna dig lite sjuk? Du har ju ändå en tillstymmelse till streck, så preggo känns väl mer troligt! :)

Ja vi ska hoppas på det! Nu ska jag lugna ner mig för ikväll. Nytt test imorgon. Håller tummar och tår för alla här i tråden :)
  • FrökenJ90

Godmorgon tjejer! Måste meddela er att jag kan "tyvärr" inte följa med er till bästa tråd ;)

Försöker med första barnet sen april 2017
  • FrökenJ90
    FrökenJ90 skrev 2017-08-23 05:59:34 följande:

Godmorgon tjejer! Måste meddela er att jag kan "tyvärr" inte följa med er till bästa tråd ;)

Nästa *
  • 33villbligravid

Stort grattis!!! Vad underbart :)

• FrökenJ90
    33villbligravid skrev 2017-08-23 06:01:50 följande:

Stort grattis!!! Vad underbart :)

Tack! :D <3
  • egalité

Åh grattis!!! Så roligt att någon här lyckats!! :)
Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet