• FrökenJ90

Vi som är på femte försöket till första barnet

Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.

Beräknad äl 6-7 augusti.

Fler som vill hänga på? :)

• Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet
  • FrökenJ90

Uppdatering: Mår lite illa nu på kvällen.

Försöker med första barnet sen april 2017
  • egalité
    33villbligravid skrev 2017-08-22 17:56:04 följande:

Nu har jag dessutom fått för mig att ser en skugga. Men antagligen spök och syns säkert inte alls när laddar upp här. Ojoj så man blir knäpp av detta ????

Jag ser på din, dom testen ger väl aldrig spök? Var så nära att testa idag men lyckades hålla mig. Har noll symtom nu så jag lär nog bli besviken :(
  • egalité
    egalité skrev 2017-08-22 19:28:46 följande:
    Jag ser på din, dom testen ger väl aldrig spök? Var så nära att testa idag men lyckades hålla mig. Har noll symtom nu så jag lär nog bli besviken :(
    Kan förresten rekommendera pregnancy test checker om ni verkligen vill gå all in med testhetsen haha! Den gör om skärpan
  • LillaAw
    FrökenJ90 skrev 2017-08-22 18:10:05 följande:

Uppdatering: Mår lite illa nu på kvällen.

Åh att du kan hålla dig till efter bim med att testa det är imponerande! :D
  • FrökenJ90
    LillaAw skrev 2017-08-22 19:49:48 följande:

Åh att du kan hålla dig till efter bim med att testa det är imponerande! :D

Ska testa imorgon tänkte jag :) men är rädd för att det ska vara negativt.
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • 33villbligravid
    egalité skrev 2017-08-22 19:32:29 följande:

Kan förresten rekommendera pregnancy test checker om ni verkligen vill gå all in med testhetsen haha! Den gör om skärpan

Jag får helt enkelt testa på nytt imorgon och se om blivit starkare! Det här såg jag faktiskt först efter att ha stirrat på testet i en halvtimme och man ska ju inte läsa av dem mer efter 10 min så tror det bara är platsen var andra strecket skulle vart som mörknat ... Är pregnancy test checker ngn app? :) Måste kolla!! Haha!
  • egalité
    33villbligravid skrev 2017-08-22 20:39:00 följande:
    Jag får helt enkelt testa på nytt imorgon och se om blivit starkare! Det här såg jag faktiskt först efter att ha stirrat på testet i en halvtimme och man ska ju inte läsa av dem mer efter 10 min så tror det bara är platsen var andra strecket skulle vart som mörknat ... Är pregnancy test checker ngn app? :) Måste kolla!! Haha!
    Exakt! :D
    Jag tog också test nu bara för det, fick ngt mycket likt ett spökstreck. Jättesvagt i oklar färg. Dessutom med clear blue som verkar kända för felaktiga streck. Så vi sitter i samma båt! Vet inte om det är lönt att ta imorgon eller om jag ska vänta..
  • 33villbligravid
    egalité skrev 2017-08-22 20:44:46 följande:

Exakt! :D

Jag tog också test nu bara för det, fick ngt mycket likt ett spökstreck. Jättesvagt i oklar färg. Dessutom med clear blue som verkar kända för felaktiga streck. Så vi sitter i samma båt! Vet inte om det är lönt att ta imorgon eller om jag ska vänta..

Jag tänker ta ett till imorgon när ändå är i farten - beställde hem 16 st så de räcker ju ett tag ;) Om det är lika oklart väntar jag sedan ett par dagar!
  • egalité
    33villbligravid skrev 2017-08-22 20:52:23 följande:
    Jag tänker ta ett till imorgon när ändå är i farten - beställde hem 16 st så de räcker ju ett tag ;) Om det är lika oklart väntar jag sedan ett par dagar!
    Jag med, ska ta med morgonurin. Kanske lite bättre chans då även om det är sjukt tidigt :)
Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet