Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Jag hänger på igen! Beräknad ÄL 3-4/8
Välkommen :) Kul med sällskap även om vi hellre hade velat ha våra plus såklart.
Jag följer gärna med, beräknad älskar i början av augusti
Äl* såklart
Välkommen Eram92 :) Nu måste det ju snart vara vår tur!
Välkommen :) Kul med sällskap även om vi hellre hade velat ha våra plus såklart.
Ja skönt att man inte är ensam :) haft en riktigt jobbig mensperiod nu med massa värk, skönt att det snart är över!
Ja nu får vi hoppas att det är vår tur! :) Använder ni er av några hjälpmedel för att öka chanserna? Jag har inte använt något hittills förutom folsyra som jag blev tillsagd av bm. Denna månad ska vi försöka varannan dag och varje dag under ägglossningsveckan (osäker på tid för ägglossning och bim)
Jag tar "Apoteket - Kvinna" för att få i mig vitaminer och folsyra. Sen tempar jag med natural Cycles för att hålla koll på min ägglossning.
Hej igen, här är en till från förra tråden... femte månaden för mig, däremot bara en äl , och det verkar inte bli någon nu heller men hoppas än, den kan ju komma senare... så vi övar
Läkarbesök 9/8 då jag får veta om jag haft äl eller om jah får hjälp till nytt försök med letrozol.
Äter Apotekets vitaminer och tempar, tempen är dock svår att tolka för den som inte har äl, min temp är konstant mellan 36,3-36,6 ungefär, sist var den något lägre efter äl, fast det borde varit tvärt om.. nu är jag mellan 36,6 och 36,1, ännu knäppare, men hoppas det dippar inför äl nu, så man kanske får en chans ändå