Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
bisolvon är slemlösande och sägs göra det lättare för spermierna att tränga igenom slidsekretet :) värr och testa känner jag!
Okej, visste inte att man kunde göra så.
Hejsan! Nu hoppar även jag in i denna tråd. Mensen kom idag.
Min nästa äl beräknas vara 6-7 augusti och bim runt 20/8. Känns sjukt att man försökt hela sommaren och nu är nästa bim slutet på augusti. Ska prova att äta rosenrot den här månaden då jag läst många som mår bra rent allmänt av det med minskad stress osv och som blivit gravida. Annars tror jag inte så mycket på olika preparat och har en väldigt regelbunden cykel:)
Hoppas vi alla får våra plus den här gången!
<3
Hejsan! Nu hoppar även jag in i denna tråd. Mensen kom idag.
Min nästa äl beräknas vara 6-7 augusti och bim runt 20/8. Känns sjukt att man försökt hela sommaren och nu är nästa bim slutet på augusti. Ska prova att äta rosenrot den här månaden då jag läst många som mår bra rent allmänt av det med minskad stress osv och som blivit gravida. Annars tror jag inte så mycket på olika preparat och har en väldigt regelbunden cykel:)
Hoppas vi alla får våra plus den här gången!
<3
Välkommen :)
Ja det känns så hopplöst ändå. Här har man försökt sen april och hittills inget resultat. Tänkte ändå att man kanske lyckades stressa ner lite på semestern men det har gått sådär ärligt talat. Nu måste det väl ändå vara vår tur! Tänker att vi ska ha sex varannan dag så fort jag slutat blöda.
Har också försökt sen mars/april. Börjar bli lite less på det men statistiken talar för att medel är 7 månaders försök så det talar ändå för oss :) femte månaden för oss nu då! Ska också ha sex varannan dag om det går att få ihop. Snart är det vår tur att se det där plusset!
Ja det måste verkligen vara vår tur snart! Det är som ett hån varje gång mensen dyker upp :(
Äter för övrigt rosenrot sen två månader tillbaka, inte märkt någon skillnad hittills
Tänkte också att det skulle gå relativt fort. Inte på första men kanske på tredje försöket iallafall. Här inte ätit piller på 3 år och har regelbunden cykel. Försöker verkligen tänka positivt men just nu känns det som att det aldrig kommer att gå :(
Här kommer jag tyvärr! Mensvärken har börjat och mensen kommer vilken timme som helst. Känner igen många av er men iaf: jag 28 år sambon 27. Är inne på femte försöket. Regelbunden cykel, kör äl-test.
Blev väldigt ledsen denna gång mensen kom då vi denna månad prickade in allt otroligt bra. Var t o m hos gyn som såg att ja hade ägglossning samma dag!! Nåväl. Kom igen nu allihopa :)