Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Ja det står iaf på clearblues hemsida att det är 99% säkert att man träffar rätt. Sen är det ju dock en miljon andra grejer som ska klaffa haha. Sjukt hur komplicerat det kan va när befruktning ska ske. Nästan ett under man lever känns det som
Nc beräknar äl idag så får väl se till att få mannen i säng ikväll ;) men hoppet har ju sjunkt så otroligt så tror inte att det kommer gå nu heller. Sååå frustrerande!
Nc beräknar äl idag så får väl se till att få mannen i säng ikväll ;) men hoppet har ju sjunkt så otroligt så tror inte att det kommer gå nu heller. Sååå frustrerande!
Precis samma här. Hoppet känns lågt.. Är egentligen inte så sugen på att säga något om äl till min kille alls. Men sa nu ändå så han ska veta.
Jag är förvirrad idag. Tempen har gått upp men högre än vad den brukar. Om det stämmer så var min äl igår. Haft sex ons, fre, sön och måndag. Borde kanske få till det idag med men har så ont i huvudet :( Hur går det för er andra?
Jag är förvirrad idag. Tempen har gått upp men högre än vad den brukar. Om det stämmer så var min äl igår. Haft sex ons, fre, sön och måndag. Borde kanske få till det idag med men har så ont i huvudet :( Hur går det för er andra?
Låter som att ni lyckats pricka in riktigt bra! Tycker inte ni behöver pressa det idag om du inte mår helt 100 :)
Jag är på ÄL+5 idag. Jätteont i brösten sen igår men är säkert bara PMS-dags! Dock en vecka kvar till mens så är bara att vänta.
Låter som det borde räcka med sex. Spermierna lever ju flera dagar vanligtvis iaf minst 2-3 dygn vad gynekologen sa till mig. Jag hade förmodligen ägglossning igår med, tempen gick upp imorse. Vill bara att tiden ska gå snabbt nu till två veckor fram. Känner mig extremt otålig mest idag. Hoppas vi alla har turen med oss det här försöket! <3
Jag är avundsjuk på er som redan haft ÄL. Känner mig helt i osync i den här tråden :D
Är inne på CD 8, och tror jag har beräknad ÄL till veckoslutet. På fredag har jag gyn för att kolla upp hur letrozolet funkat för mig. Hoppas verkligen att hon ser något fint ägg på G.
Ska på festival i helgen. Känner mig kluven - är det ok att festa loss lite trots att man ligger i babytillverkning, eller får man skylla sig själv då om det inte tar sig??