Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Jaså oxå en snusare! Snusar du lika mycket som innan ?
Okej hörni har lyckats få till det lite iaf! Pos ältest idag cd15. Samlag totalt dag 10,14,15! Så känns bra nu. Kanske får till det imorn med?! Hoppas
Nu hoppar jag in igen, ägglossning på måndag. Snusar också alldeles för mycket, fixar dock inte att sluta om jag inte vet att det finns något som gror därinne.. men borde dra ner ifall det nu skulle påverka. En vän till mig blev gravid nu på första försöket, så nu blev jag plötsligt stressad! Men ska försöka ta det lugnt. Jag håller tummarna för er alla <3
Löste förresten någonstans att nikotinet är sämst om mannen använder det, de blir slöare på något vis
Okej hörni har lyckats få till det lite iaf! Pos ältest idag cd15. Samlag totalt dag 10,14,15! Så känns bra nu. Kanske får till det imorn med?! Hoppas
Nu hoppar jag in igen, ägglossning på måndag. Snusar också alldeles för mycket, fixar dock inte att sluta om jag inte vet att det finns något som gror därinne.. men borde dra ner ifall det nu skulle påverka. En vän till mig blev gravid nu på första försöket, så nu blev jag plötsligt stressad! Men ska försöka ta det lugnt. Jag håller tummarna för er alla <3
Låter som du prickat perfekt :) de lever ju oftast några dagar med. Jag är på äl+3 idag. Känner inget speciellt. Brukar få ont i brösten 4 dagar efter äl så det kommer säkert imorgon.
Ja jag hoppas det! Prickat ni in okej? Åå nu börjar helvetestiden av väntan då...
Beräknad ÄL den 23/8. Vill att det ska gå snabbt dit nu! Denna gången kör jag med folsyra och bisolvon! Hoppas det ger oss ett + denna gången!!