Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Jaha nu börjar återigen väntan. Äl +1 idag. Hade som tidigare skrivit att vi inte hade sex den dagen jag kände äl värk utan två dagar innan samt en dag innan. Hoppas nu!! Dock börjar ja känna mindre hopp efter varje försök :-/
Jag är på äl+3 enligt Nc. Hatar att vänta. Är dock inte öm om brösten som jag brukar vara efter äl.
Jag är på äl+3 enligt Nc. Hatar att vänta. Är dock inte öm om brösten som jag brukar vara efter äl.
Eviga väntan. Är på äl+5 idag. Känner inget. Inga pmssymtom än iaf. Är sjukt otålig, har köpt tidiga test eftersom jag är sjukt testberoende men ska inte testa fören äl+10 alltså på torsdag tidigast.
Samma här. Kört med äl test oxå några månader. Men egentligen dumt då ja vet. Fast känns tryggt. Får alltid flytningar några dagar innan plus värk den dagen ägget släpper. 28 dagars cykel och haft äl dag 15 eller 16 varje gång. Så prickat har man ju gjort :/ ... kör ni varannan dag kring äl eller hur brukat ni göra?
Har sån sjuk stickande smärta i magen vid livmodern. Undra om det kan kännas något om ett ägg fäster?! Kan ju va något annat nu men rent tidsmässigt så kan det stämma om det fäste nu. Hoppas vi alla plussar den här gången!
Har sån sjuk stickande smärta i magen vid livmodern. Undra om det kan kännas något om ett ägg fäster?! Kan ju va något annat nu men rent tidsmässigt så kan det stämma om det fäste nu. Hoppas vi alla plussar den här gången!
Vi körde varannan dag de första månaderna, men helt ärligt så pallar jag inte det längre. Vi ser till att ligga 2-3 ggr så nära ÄL som möjligt och resten av tiden ligger vi när vi har lust. Jag vill inte att sex ska bli en jobbig grej istället för en härlig och eftersom jag vet när jag har ÄL så känns det onödigt att schemalägga liggen under resten av månaden. Men min kille brukar också hålla koll på tiden i månaden osv så jag behöver liksom inte "upplysa" honom om när det närmar sig osv. Hur gör ni? :)
Åh spännande!! Hur Många dar efter äl är du?