Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Jag skrattar förresten ofta högt för mig själv när läser i vår tråd här! Alltså de här uttrycken vi använder: Gladgubbe-dag, det låter såå sjukt :D
Har förresten fortfarande äl-känningar fast är på äl+1/äl+2 idag. Har det hänt er att känslan att det ilar/drar i äggstocken inte försvinner fast äl borde vara över?
Har förresten fortfarande äl-känningar fast är på äl+1/äl+2 idag. Har det hänt er att känslan att det ilar/drar i äggstocken inte försvinner fast äl borde vara över?
Ingen fara med att låta neggo! Jag har typ ändå inga förhoppningar :)
Men undrar om det kan betyda att äl skett senare? Dvs kan det släppa först två dygn efter glad gubbe? Alternativt kanske det inte alls är äl-känningar utan ngt helt annat ..
Jag är inne på dag 15, men brukar ha cykler på allt mellan 24 och 29. Dock alltid så att mensen kommer 14 dagar efter positivt ägglossningstest. Därav har jag tolkat att min äl sker ganska snabbt efter positivt ÄL-test, men kan ju ha fel ... Skulle ju i och för sig kunna förklara varför det inte tagit sig om vi helt enkelt prickat in dåligt!