Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Hur går det för er andra? :) Jag är på äl+7/8 idag (Nc flyttade ju min äl en dag så vet inte helt säkert.) Och känner inget direkt. Lite småkänslig i bröstvårtorna (inte öm) och hade halsbränna i gårkväll men det behöver ju inte betyda något.
Hej! Äl+10 idag och bim-3. Inte ett endaste liten skugga på testet idag så känns inte som det blev något den här gången heller tyvärr :/ testen är rätt säkra vad jag förstått. Men men, tänkte inte deppa ihop förens mensen är här :) har ömma bröst och så som jag brukar vid PMS.
Och jo - vi får hoppas att det är efterkänningar! Jag har analyserat sönder alla känningar de senaste månaderna och känt än det ena och än det andra. Så en sak som jag lärt mig är att inget betyder någonting för mig. Ibland har brösten ömmat och ibland inte, samma med molvärk och ryggvärk, illamående och yrsel. Vissa cykler mer och andra mindre, men inte har det betytt något. Menmen - hålla tummarna i alla fall ;) Någon här i tråden MÅSTE ju plussa :)
Hur går det för er andra? :) Jag är på äl+7/8 idag (Nc flyttade ju min äl en dag så vet inte helt säkert.) Och känner inget direkt. Lite småkänslig i bröstvårtorna (inte öm) och hade halsbränna i gårkväll men det behöver ju inte betyda något.
Hej! Äl+10 idag och bim-3. Inte ett endaste liten skugga på testet idag så känns inte som det blev något den här gången heller tyvärr :/ testen är rätt säkra vad jag förstått. Men men, tänkte inte deppa ihop förens mensen är här :) har ömma bröst och så som jag brukar vid PMS.
Okej, jag känner typ inget. Äl +6. Brukat vid denna tidpunkt få pms ömma bröst men känner absolut inget av det än ...
Uppdatering: ömma pms bröst i vanlig ordning äl +6 :(
Uppdatering: ömma pms bröst i vanlig ordning äl +6 :(
Usch! Har misstänkt uvi sedan i måndags och idag slog det till med full fart och fick selexid utskrivet. Försämras chanserna mycket pga infektion och antibiotika? Sa till läkaren att flrsöker bli gravid så fick antibiotika som Passar gravida. Orolig ändå att det påverkar äggets förmåga att fästa ..
Attans! Men hoppet är inte ute förrän mensen dyker upp.