• FrökenJ90

Vi som är på femte försöket till första barnet

Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.

Beräknad äl 6-7 augusti.

Fler som vill hänga på? :)

• Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet
  • FrökenJ90
    33villbligravid skrev 2017-08-26 10:02:59 följande:

Jo verkligen nära! Finns det någon tråd för bf i maj redan? Jag vågar ju knappt tro det är sant ännu ... men himla glad att ens fått något slags streck på Stickan!

Håller tummarna för alla er andra här i tråden att går vägen antingen nu eller på nästa försök!! Kram :)

Ja det finns en maj-tråd :) Den heter Bf maj 2018 tror jag det var :)
    Gravid med första barnet - Bf maj 2018
  • Jooosen
    33villbligravid skrev 2017-08-26 10:13:07 följande:

Sedan undrar jag: Detta är testa tidigt stickor. Påverkar det resultatet? Streckets tydlighet? Alltså om jag skulle testa med vanligt, Skulle det synas då också?

Ta ett digitalt!
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • FrökenJ90
    Jooosen skrev 2017-08-26 11:19:22 följande:

Ta ett digitalt!

Håller med ^^
  • 33villbligravid
    FrökenJ90 skrev 2017-08-26 11:42:51 följande:

Håller med ^^

Ja, ska göra det! Men får inte tag i ett före sent sökväll. Så får testa då!
  • FrökenJ90

Är också nyfiken. Fick du tag på ett digitalt test? :)

• 33villbligravid

Oj så ni är söta! Har inte ännu fått tag på digitalt, Men testade på nytt imorse och fick ett ungefär likadant streck som igår. Lite orolig för tycker det ju borde bli klart starkare för varje dag...

Däremot har uvi kommit tillbaka med full kraft så måste gå in till jouren bara kommer hem från bröllopet senare ikväll ... sen ska skaffa digitalt, men svårt att testa då måste kissa med 2 H mellanrum minst pga uvi. Hoppas ni har en bättre dag!

• FrökenJ90
    33villbligravid skrev 2017-08-27 21:02:07 följande:

Äsch! Inget digitalt ännu men det här skall väl tala klarspråk? :)

Åh härligt! Stort grattis :D <3
  • 33villbligravid
    FrökenJ90 skrev 2017-08-27 21:22:55 följande:

Åh härligt! Stort grattis :D <3

Super tack!! Jag trodde aldrig det skulle gå vägen! <3
  • 33villbligravid
    Typtessan skrev 2017-08-27 21:32:59 följande:

Grattis!! Vad kul med två plus i tråden denna månad. Har du haft några symptom?

Nja - jag har haft som typ mensvärk från och till. En lite konstig tryckande känsla i halsen. Men faktiskt känns det ganska som precis före mens för mig .. brösten lite mindre ömma än annars.
  • 33villbligravid
    Typtessan skrev 2017-08-27 21:32:59 följande:

Grattis!! Vad kul med två plus i tråden denna månad. Har du haft några symptom?

Och tack!! Kan ju faktiskt inte tro det stämmer :)
  • FrökenJ90

Förstår din känsla. Jag har inte heller riktigt fattat än. Du får ta och leta upp Bf maj tråden och hänga med i den hemliga fb-gruppen :)

• 33villbligravid
    Jooosen skrev 2017-08-27 22:41:52 följande:

Grattis!!

Stort tack! Håller tummarna för dig nu!! Jag fick ju Letrozol utskrivet fastän inte gått så lång tid och borde ha egen ägglossning. Kanske det var det som gjorde susen!
  • Jooosen
    33villbligravid skrev 2017-08-28 07:33:55 följande:

Stort tack! Håller tummarna för dig nu!! Jag fick ju Letrozol utskrivet fastän inte gått så lång tid och borde ha egen ägglossning. Kanske det var det som gjorde susen!

Juste! Jag känner ju av min äl tydligt men kanske ändå borde be om det?
  • Tottie
    33villbligravid skrev 2017-08-27 21:02:07 följande:

Äsch! Inget digitalt ännu men det här skall väl tala klarspråk? :)

Grattis va roligt!! Jag har verkligen blivit upplyft att se två plus i denna tråd. Känns lite lite troligare på något sätt att det att det kommer gå för oss också snart :)
  • 33villbligravid
    Tottie skrev 2017-08-28 10:39:58 följande:
    Grattis va roligt!! Jag har verkligen blivit upplyft att se två plus i denna tråd. Känns lite lite troligare på något sätt att det att det kommer gå för oss också snart :)
    Ja - helt säkert! Lycka till!!
  • Jooosen
    Tottie skrev 2017-08-28 10:39:58 följande:

Känner samma!!
Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet