Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Vad roligt att någon plussat själv tog jag första letrozol idag och håller tummarna att de ska ge ägglossning om två veckor ! Fet blir andra ägglossning och 6 månaden vi försöker i så fall.... har äntligen hittat en bra mottagning som hjälper mig med mer än att få en blödning några gånger per år... håll tummarna för ägglossning!!
Här kommer en bild på stickan. Då syns det ändå bättre nu när det är torkat än det gjorde imorse.
Jag har faktiskt varit och köpt två bodys idag. Bara för att det skulle kännas lite mer verkligt ^^Jaha, jag har inte haft det innan. Men som du säger, tydligaste tecknet var att tempen inte sjönk. Den hade sjunkt lite igår så trodde att den skulle sjunka mer idag och att mensen skulle komma men istället så gick tempen upp igen idag.
Tog ett till nu med kvällsurin, kunde inte hålla mig!! Den här har jag inte reducerat heller. Vad tror ni? :)
Tog ett till nu med kvällsurin, kunde inte hålla mig!! Den här har jag inte reducerat heller. Vad tror ni? :)
Ett givet plus! Grattis!!!
Jooosen har inte du bim snart? :) tänkte du testa?
Jo imorn! Alltså torsdag. Men ömheten i brösten har sakta avtagit sista dagarna som det brukar när mensen kommer :( ... kanske testar imorn eller så skiter ja i det hehe.. hur ligger du till nu??
Jag fick mens idag tre dagar efter bim så blir ett 6e försök här tyvärr :/ håller dock tummarna för er andra som fortfarande har chansen! :) vi har ju följts åt genom trådarna
Här kommer en bild på stickan. Då syns det ändå bättre nu när det är torkat än det gjorde imorse.
Jag har faktiskt varit och köpt två bodys idag. Bara för att det skulle kännas lite mer verkligt ^^Jaha, jag har inte haft det innan. Men som du säger, tydligaste tecknet var att tempen inte sjönk. Den hade sjunkt lite igår så trodde att den skulle sjunka mer idag och att mensen skulle komma men istället så gick tempen upp igen idag.
Testade neg idag på bim som väntat... fan!!! Denna gången blev ja riktigt besviken.... bli ett 6e försök alltså :(.