• FrökenJ90

Vi som är på femte försöket till första barnet

Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.

Beräknad äl 6-7 augusti.

Fler som vill hänga på? :)

• Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet
  • LillaAw
    33villbligravid skrev 2017-08-23 09:28:11 följande:

Hej! Om du skrivit något så har det tyvärr inte kommit med i ditt förra meddelande ... Hur går det för dig? :)

Tror det kom med men i den grå rutan :) konstigt. Jag fick mens idag så det blir att fortsätta försöka. Känns skönt att mensen kom eftersom alla test va negativa. Nu kan man iaf börja om. Är ännu inte där att jag får gråtattacker men det känns mest tråkigt liksom. Nösta försök ska jag ha mer sex hela den fertila tiden under minst en veckas tid. Tidigare har vi mest kört någon gång när ältest varit positivt. Blir extremt osugen när man planerar sex överlag så det är lite halvjobbigt. Håller mina tummar för fler plus i tråden! <3
  • 33villbligravid
    LillaAw skrev 2017-08-23 09:35:29 följande:
    Tror det kom med men i den grå rutan :) konstigt. Jag fick mens idag så det blir att fortsätta försöka. Känns skönt att mensen kom eftersom alla test va negativa. Nu kan man iaf börja om. Är ännu inte där att jag får gråtattacker men det känns mest tråkigt liksom. Nösta försök ska jag ha mer sex hela den fertila tiden under minst en veckas tid. Tidigare har vi mest kört någon gång när ältest varit positivt. Blir extremt osugen när man planerar sex överlag så det är lite halvjobbigt. Håller mina tummar för fler plus i tråden! <3
    Aah. Det var jag som läste slarvigt! Trist :/ Men som du säger så är det ju skönt att mensen kickar igång om testen är negatvia. Kram på dig!
  • Tottie
    FrökenJ90 skrev 2017-08-23 05:59:34 följande:

Godmorgon tjejer! Måste meddela er att jag kan "tyvärr" inte följa med er till bästa tråd ;)

Stort grattis!!! <3 Åh så glad jag blev av att se detta! 
  • Tottie

Godmorgon tjejer! Måste meddela er att jag kan "tyvärr" inte följa med er till bästa tråd ;)

• Tottie

• FrökenJ90
    Tottie skrev 2017-08-23 11:38:07 följande:

Tack snälla! Känns så overkligt. Har typ inga symtom. Fattar inte att det är ett litet Pyre där inne. Tror fortfarande att mensen ska dyka upp xD
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • FrökenJ90

Det enda jag känner är att det moler i magen.

Försöker med första barnet sen april 2017
  • 33villbligravid
    egalité skrev 2017-08-23 11:28:59 följande:

Såhär såg mitt ut imorse äl+9 (eller 8). Konstig skugga, annars blankt

Ja, man blir ju expert på att se de där strecken som egentligen kräver typ lasersyn. Månne tillverkarna fattar hur hårt deras tester analyseras, genomlyses och fotograferas? :)
Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet