• FrökenJ90

Vi som är på femte försöket till första barnet

Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.

Beräknad äl 6-7 augusti.

Fler som vill hänga på? :)

• Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet
  • FrökenJ90
    33villbligravid skrev 2017-08-25 09:03:32 följande:

Den var lite oskarp. Här en annan. Tog testet på toan på ett varuhus och måste fråga en random kvinna och hon såg också!!! Nu hoppas vi på stegring!!

Jag ser något ^^ Mina har ju varit svaga trots att jag passerat bim. Håller tummarna för dig! :)
    Gravid med första barnet - Bf maj 2018
  • 33villbligravid
    FrökenJ90 skrev 2017-08-25 09:55:31 följande:

Jag ser något ^^ Mina har ju varit svaga trots att jag passerat bim. Håller tummarna för dig! :)

Tack! Det är just det som ger mig hopp ;)
  • bebis2018
    Jooosen skrev 2017-08-25 09:17:50 följande:

Har gjort en ny grupp. Hänger kvar i denna i kollar hur det går för er som e kvar! Men då vet ni att d finns en ny

Försöker med första barnet sen april 2017
    Vad heter gruppen?
  • Jooosen
    bebis2018 skrev 2017-08-25 18:43:39 följande:

Vad heter gruppen?

"Vi som är inne på 6e försöket med första barnet"
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • FrökenJ90
    33villbligravid skrev 2017-08-25 10:03:31 följande:

Håller tummarna för dig! :)
    Gravid med första barnet - Bf maj 2018
  • lassi
    inez898 skrev 2017-08-24 16:31:47 följande:

Jag hade pos ÄL-test förra tisdagen och trodde jag hade ÄL då. Igår var strecken lika starka (testade pga flytning och hugg i äggstocken) och idag är teststrecket starkare än kontroll. Så det verkar som att min kropp kanske misslyckades med ÄL förra gången och testar igen nu? Visste inte ens att sånt kunde hända? Om det stämmer och jag får mens efter denna ÄL så blir min cykel 42 dagar denna gång. Brukar ligga på 28-30. Kul! (Inte) och nu är jag på resa så inte kan vi ligga heller, vilket vi gjorde mkt duktigt när vi trodde att ÄL var förra veckan. Så jag får väl vänta en hel månad till innan vi ens kan försöka igen. Alltså pallar inte detta!!!! :((((

Har du testat grav-test också? Äl-test reagerar även på hcg, har fattat det som att äl-testen inte är så "specifika" som grav-test, så de ger utslag även för graviditet.
  • LillaAw
    33villbligravid skrev 2017-08-25 09:03:32 följande:

Den var lite oskarp. Här en annan. Tog testet på toan på ett varuhus och måste fråga en random kvinna och hon såg också!!! Nu hoppas vi på stegring!!

Jag tycker det ser positivt ut ! :)
  • 33villbligravid
    LillaAw skrev 2017-08-25 19:02:28 följande:

Jag tycker det ser positivt ut ! :)

Ja, jag hoppas på det! Är skitnojig nu för att testa imorgon. Tänk om strecket inte är kvar eller blivit svagare? ????
  • egalité
    33villbligravid skrev 2017-08-25 10:03:31 följande:
    Så spännande, de ser ju klart positivt ut!! Jag har deppat ett dygn nu efter totalt blanka stickor men nu väntar jag på mensen och tittar framåt :)

Jag tror nog du skulle få plus på digitalt imorgon! Så himla kul att det lyckades :))
  • 33villbligravid

God morgon tjejer! Så här ser det ut idag! Ursäkta att jag bombarderar er är bara så till mig och tror inte mina ögon! Mensvärk hela tiden kan jag meddela och ömma bröst ...

Nu behöver jag hjälp. Ska på bröllop i norra Finland idag och det kommer att bjudas på massor av sprit. Jag är inte känd för att spotta i glaset om vi säger så ;) Hur ska jag klara detta utan att ngn märker? Vill inte berätta ännu då bara är på BIM - 3. Manner är inte med så får ingen hjälp av honom med att smuggla undan vinglas!

Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet