Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Hmmm... fick igen en svagt streck/spök på testet. Är ju bara på ÄL + 9, men tycker inte blivit mycket starkare sedan ÄL + 7. Tar denna månad som en testmånad, d.v.s. tänker fortsätta testa för att se om ngt händer och i så fall vad. Om jag inte är gravid vet jag i alla fall hur stickorna och eventuella spök kan se ut fast man inte är preggo. Alltid ngt ;)
Nästa månad är jag tyvärr ute ur spelet då jag och mannen är på arbetsresor på olika håll hela fertila fönstret, men kan hänga med i ny tråd ändå och heja på er andra!
Jag hade pos ÄL-test förra tisdagen och trodde jag hade ÄL då. Igår var strecken lika starka (testade pga flytning och hugg i äggstocken) och idag är teststrecket starkare än kontroll. Så det verkar som att min kropp kanske misslyckades med ÄL förra gången och testar igen nu? Visste inte ens att sånt kunde hända? Om det stämmer och jag får mens efter denna ÄL så blir min cykel 42 dagar denna gång. Brukar ligga på 28-30. Kul! (Inte) och nu är jag på resa så inte kan vi ligga heller, vilket vi gjorde mkt duktigt när vi trodde att ÄL var förra veckan. Så jag får väl vänta en hel månad till innan vi ens kan försöka igen. Alltså pallar inte detta!!!! :((((
Ville bara visa er dagens test. Tog ju ett till, mest för skojs skull,(Hade bara ett test kvar) för att se om jag fick en stegring, och visst fick jag det. Strecket är inte jättestarkt men det är ett tydligt streck nu.
Ville bara visa er dagens test. Tog ju ett till, mest för skojs skull,(Hade bara ett test kvar) för att se om jag fick en stegring, och visst fick jag det. Strecket är inte jättestarkt men det är ett tydligt streck nu.
Hej! Idag äl + 10 ser det ut så här! Kan det vara ngt på gång??
Hej! Idag äl + 10 ser det ut så här! Kan det vara ngt på gång??
Den var lite oskarp. Här en annan. Tog testet på toan på ett varuhus och måste fråga en random kvinna och hon såg också!!! Nu hoppas vi på stegring!!
Den var lite oskarp. Här en annan. Tog testet på toan på ett varuhus och måste fråga en random kvinna och hon såg också!!! Nu hoppas vi på stegring!!
Har gjort en ny grupp. Hänger kvar i denna i kollar hur det går för er som e kvar! Men då vet ni att d finns en ny
Har gjort en ny grupp. Hänger kvar i denna i kollar hur det går för er som e kvar! Men då vet ni att d finns en ny