Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Uppdatering: ömma pms bröst i vanlig ordning äl +6 :(
Jag får också jätteömma bröst inför mens och brukade bli ledsen när det kom för att jag tänkte att det betydde början på mensen. Men (obs det här kan vara helt fel) men läste att smärtan beror på något hormon som kroppen alltid producerar efter ägglossning utifall det blir befruktning (typ för att göra det enklare för ägget att fästa eller liknande??) Blir det inte befruktning avstannar produktionen av hormonet och man får mens, blir det befruktning fortsätter det och blir mer. Alltså betyder ömma bröst varken mens eller befruktning.
Hade ingen aning om att det finns spermieprov på Apoteket!
Kul egalité och Lewaize att vi har Bim så nära varandra. Är idag på äl +3. Har redan ont i brösten och mår illa, men tror det beror mer på min antibiotikakur mot uvi (illamående) och på Letrozol (ömma bröst). Så drar absolut inga förhastade slutsatser.
Jodå, jag tvingade min man utföra detta test :D inte så poppis, men efteråt verkade han känna sig lite manlig ändå.
Ja jätteroligt med våra bim! När ska du testa? Jag har inga symtom tyvärr, men det kanske kommer...
Ja det borde det ju göra tycker jag, jag har inte heller några höga förhoppningar. Känner mig möjligen lite skum i magen, som att det drar o spänner lite. Kan verkligen vara inbillning dock..!
Jag tänkte först testa dagen innan bim (söndag). Kommer dock aldrig klara det... :)
Uppdatering: Har halsbränna ikväll med. Vet inte om det är något dock.
Jag har just ätit sista primolut nor, hoppas mensen kommer snabbt som sjutton nu - har redan missat ett försök pga att mottagningen var stängd i somras ( eller ja, problemet är ju att jag inte får äl, men ni fattar..) hoppas på äl så snabbt som möjligt nu!!!