Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Det gick bra, man blandar den i en vätska och läser sen av efter ett antal minuter. Detta mätte mängd och snabbhet. Han fick sköta allt själv dock, jag var på jobbet :D
Hej! Hur går det för dig? Du har Bim snart eller hur? :)
Bim imorgon. Mensvärk och menskänningar och negativt test idag :( kände mig väldigt hoppfull och peppad den här gången. Fick till precis när vi fick glad gubbe på ältest och sådär. Nu är jag besviken och känner mig tom. Nu har det gått 6 månader sen vi började försöka och för varje misslyckat försök så känns det som att det inte kan bara vara slumpen även om det förmodligen är det. Idag har min kille gått med på att göra sånt där hemma spermietest. Jag testar och tempar vareviga dag så det är det minsta han kan bidra med. Håller tummarna för er andra att ni får erat plus den här gången <3
Bim imorgon. Mensvärk och menskänningar och negativt test idag :( kände mig väldigt hoppfull och peppad den här gången. Fick till precis när vi fick glad gubbe på ältest och sådär. Nu är jag besviken och känner mig tom. Nu har det gått 6 månader sen vi började försöka och för varje misslyckat försök så känns det som att det inte kan bara vara slumpen även om det förmodligen är det. Idag har min kille gått med på att göra sånt där hemma spermietest. Jag testar och tempar vareviga dag så det är det minsta han kan bidra med. Håller tummarna för er andra att ni får erat plus den här gången <3
Har bim på tisdag. Tog ett test imorse men visste egentligen att det var för tidigt så det visade ju inget förståss. Dock är min temp högre än vanligt idag. De andra cyklerna har tempen börjat gå ner den här tiden i cykeln så hoppas att det innebär något positivt. Hur går det för dig? :)
Just det! Men är ju tid kvar till tisdag. Håller tummarna :)
Jag mår väldigt underligt men är bara på äl + 4 så tror inget har med eventuell graviditet att göra... idag har jag t.ex. Fått ont i vänstra sidan (typ drar vid revbenen). Vet inte vad det är ...