Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Äl +4 idag. Känner absolut inget! Inget i brösten eller något som ja brukar efter äl. Dock brukar ja få väldigt ömma bröst typ äl +6. Men mina bröstvårtor brukar ömma från äl typ. Inbillar mig negativt återigen. Min jäkla magkänsla... men men bara att stå ut typ 9 dagar!!
Ushc! Nojar så mycket över att vi missat äl igen :/ Fick glad gubbe igår på morgonen och saxade på dagen, men sen åkte mannen iväg på jobbresa .. och nu ikväll känner jag alla ägglossningssymptom. Kan det lossa först nu? Eller kan man få äl-känningar typ ilar i äggstock och ömma bröst efter äl? Ääh ... känns störigt.
Haha sexade inte saxade :D
Haha sexade inte saxade :D
Ushc! Nojar så mycket över att vi missat äl igen :/ Fick glad gubbe igår på morgonen och saxade på dagen, men sen åkte mannen iväg på jobbresa .. och nu ikväll känner jag alla ägglossningssymptom. Kan det lossa först nu? Eller kan man få äl-känningar typ ilar i äggstock och ömma bröst efter äl? Ääh ... känns störigt.
Jo jag vet att spermier kan leva länge osv men ändå! Ääh :) Dessutom rädd att dragit på mig en urinvägsinfektion och att senast den förstör allt!
Jag trodde verkligen att det tagit sig denna gången men beräknad bim imorgon och fick svagt brunt på fingertoppen efter jag tog på livmodertappen nu. Hur gör ni andra för att hålla hoppet uppe?
Godmorgon! Äl+9 idag och mens om 4 dagar. Känner just nu samma typ av molande mensvärk jag brukar få innan mens :( känns inte alls hoppfullt tyvärr. Känns som man känner sin kropp extra bra efter alla försök och hur det brukar kännas.
Vad konstigt. Först beräknade Nc att jag hade äl dag 17 så har räknat efter det. Nu står det plötsligt i appen att jag hade äl dag 18 istället. Så är tydligen på äl+6 idag istället. Konstigt. Aja, oavsett så känner jag ingenting i kroppen.