• FrökenJ90

Vi som är på femte försöket till första barnet

Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.

Beräknad äl 6-7 augusti.

Fler som vill hänga på? :)

• Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet
  • FrökenJ90
    LillaAw skrev 2017-08-13 11:19:13 följande:

Ja! Äl +6 idag. Men va säkert inte det man känner efter så mycket och intalar sig grejer. Har dock inte fått några pmssymtom än som jag alltid har. Spända bröst har jag alltid men det har inte kommit än.

Spännade! Jag är på äl+4 idag. Har heller inte ömma/spända bröst som jag brukar ha. Hoppas att det är ett positivt tecken.
  • Typtessan

ÄL +10 idag. PMS och mensvärk så mensen kommer väl vilken sekund som helst. Orkar inte med den här skiten längre :(

• Jooosen
    Typtessan skrev 2017-08-13 11:52:43 följande:

ÄL +10 idag. PMS och mensvärk så mensen kommer väl vilken sekund som helst. Orkar inte med den här skiten längre :(

Fan va tråkigt!! Men än finns hopp? När har du bim?
  • Typtessan
    Jooosen skrev 2017-08-13 12:11:01 följande:

Fan va tråkigt!! Men än finns hopp? När har du bim?

Har BIM på tisdag men känns som att mensen kommer idag. Sjukt hopplöst
  • FrökenJ90
    Typtessan skrev 2017-08-13 12:20:00 följande:

Hoppet är inte ute förrän mensen dyker upp. Men förstår din hopplöshet till 110%. Håller tummarna för att din mens inte kommer.
  • LillaAw
    FrökenJ90 skrev 2017-08-13 11:24:03 följande:

Spännade! Jag är på äl+4 idag. Har heller inte ömma/spända bröst som jag brukar ha. Hoppas att det är ett positivt tecken.

Spännande! Hoppas det står för något iaf :) försöker vara positiv. Känner mig hoppfull just nu men det skiftar så snabbt!
  • Jooosen
    Typtessan skrev 2017-08-13 12:20:00 följande:

Fan va skit trisst rent ut sagt
  • FrökenJ90
    LillaAw skrev 2017-08-13 12:22:14 följande:

Spännande! Hoppas det står för något iaf :) försöker vara positiv. Känner mig hoppfull just nu men det skiftar så snabbt!

Försöker också hålla mig positiv men det är svårt. Känner mig typ "dålig" för att jag inte lyckas bli gravid.
  • LillaAw

Tog test igår och ett idag och idag kom ett supersvagt streck till. Det är sånt testa tidigt test så vet att de är sjukt tidigt men hoppet är det sista som överger en antar jag.

• FrökenJ90
    LillaAw skrev 2017-08-13 12:50:43 följande:

Tog test igår och ett idag och idag kom ett supersvagt streck till. Det är sånt testa tidigt test så vet att de är sjukt tidigt men hoppet är det sista som överger en antar jag.

Tycker mig se något väldigt svagt på det nedersta testet. Vänta några dagar och ta ett nytt. Håller tummarna för dig! Är det inte extremt tidigt redan på äl+6?! :O
Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet