Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Jag är avundsjuk på er som redan haft ÄL. Känner mig helt i osync i den här tråden :D
Är inne på CD 8, och tror jag har beräknad ÄL till veckoslutet. På fredag har jag gyn för att kolla upp hur letrozolet funkat för mig. Hoppas verkligen att hon ser något fint ägg på G.
Ska på festival i helgen. Känner mig kluven - är det ok att festa loss lite trots att man ligger i babytillverkning, eller får man skylla sig själv då om det inte tar sig??
Jag är också offsync här i gruppen :D! Cd 7 idag lixom och beräknad äl 15/8 (Y).
Lev som vanligt! Tror inte det tar någon skada så tidigt. Men som andra har skrivit kommer jag nog också sluta med snus och dra ner på alkoholen runt försök 10 typ. Men är ju bara halvvägs dit så "lev life" ;) det är ju sommar!
Jag är också offsync här i gruppen :D! Cd 7 idag lixom och beräknad äl 15/8 (Y).
Lev som vanligt! Tror inte det tar någon skada så tidigt. Men som andra har skrivit kommer jag nog också sluta med snus och dra ner på alkoholen runt försök 10 typ. Men är ju bara halvvägs dit så "lev life" ;) det är ju sommar!
Snabbis med mannen, check! ;)
Nä - jag tror faktiskt inte man kan skada fostret om man dricker/röker/snusar innan man ens plussat. Har såå många vänner som blivit gravida oplanerat och inte ett enda barn har det minsta men av det. Däremot tänker jag att man kanske förstör sina chanser. Typ sämre kvalitet på äggen eller att blir svårare för ett befruktat ägg att fästa - hur tänker ni kring det?
Snabbis med mannen, check! ;)
Haha bra jobbat!! Din kille verkar "ställa upp" bra :) min kille kunde inte komma igårkväll! Så inte många chanser kvar nu om det ens ska kunna bli nåt försök alls denna månad :( känner mig sjukt stressad.... låg senast fullt ut i lördags liksom. Beräknad äl imorn :/
Tråkigt att höra men nu kan det förhoppningsvis bara bli bättre! Vad ska primolut göra med kroppen? Kram!!
Haha ja visst, han säger inte nej ;)
Ajdå, frågan är hur du ska göra. Laga en mysig middag kanske och sen ta lite "efterrätt" i sängen kanske ;) eller titta på någon mysig film ihop eller nått.
Ja haha! Lyckades nyss Woho! Haha... imorn ska vi försöka igen :)