• FrökenJ90

Vi som är på femte försöket till första barnet

Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.

Beräknad äl 6-7 augusti.

Fler som vill hänga på? :)

• Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet
  • LillaAw

Jo det är det haha. Är dock på bim-6 så då kan man tydligen ta testa tidigt test. Men om det syns något så är det ren tur för det är ju extremt tidigt :) jag är en testjunkie och har massa test hemma som jag köpt billigt så kunde inte hålla mig.

• Typtessan
    FrökenJ90 skrev 2017-08-13 12:22:06 följande:

Hoppet är inte ute förrän mensen dyker upp. Men förstår din hopplöshet till 110%. Håller tummarna för att din mens inte kommer.

Tack jag ska försöka hålla hoppet uppe lite till och vänta in mensen.. test visar dock också blankt så inte mycket att hoppas på känns det som. Har också den där känslan av prestationsångest nästan.
  • FrökenJ90
    LillaAw skrev 2017-08-13 13:31:12 följande:

Jo det är det haha. Är dock på bim-6 så då kan man tydligen ta testa tidigt test. Men om det syns något så är det ren tur för det är ju extremt tidigt :) jag är en testjunkie och har massa test hemma som jag köpt billigt så kunde inte hålla mig.

Antar att det är testa tidigt-test du använt dig av? Tänker att jag ska testa på äl+10 för då ska vi på fest. Men har inga testa tidigt. Dom i affären är ju så himla dyra.
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • LillaAw
    FrökenJ90 skrev 2017-08-13 14:16:41 följande:

Antar att det är testa tidigt-test du använt dig av? Tänker att jag ska testa på äl+10 för då ska vi på fest. Men har inga testa tidigt. Dom i affären är ju så himla dyra.

Ja det är det har beställt paketpris på internet från babyplan. Mäter från 10 hcg så väldigt låga nivåer :)
  • FrökenJ90
    LillaAw skrev 2017-08-13 14:22:14 följande:

Ja det är det har beställt paketpris på internet från babyplan. Mäter från 10 hcg så väldigt låga nivåer :)

Ah kanske borde göra så då. Är du nöjd med dem? Hur är leveranstid och frakt?
    Försöker med första barnet sen april 2017
  • Jooosen
    LillaAw skrev 2017-08-13 12:50:43 följande:

Tog test igår och ett idag och idag kom ett supersvagt streck till. Det är sånt testa tidigt test så vet att de är sjukt tidigt men hoppet är det sista som överger en antar jag.

Ser oxå något svagt. Men är ju otroligt tidigt att testa så vänta några dagar :))
  • 33villbligravid

Nåja! Då börjar den olidliga väntan igen. Glad gubbe på morgonen. Har sexat hela veckoslutet i festivalanda och fick till ett sista snabbligg på lunchen. Nu åker mannen iväg. Hoppas hoppas det räcker ändå!! :D

• LillaAw
    33villbligravid skrev 2017-08-14 13:26:09 följande:

Nåja! Då börjar den olidliga väntan igen. Glad gubbe på morgonen. Har sexat hela veckoslutet i festivalanda och fick till ett sista snabbligg på lunchen. Nu åker mannen iväg. Hoppas hoppas det räcker ändå!! :D

Borde räcka låter det som! Eviga väntan är nästan värst! Känns som jag väntat hela sommaren och nu är snart augusti slut. Hehe
  • LillaAw

Hur är det med er idag brudar?

Jag har en liten negativ dipp och känner "varför skulle det gå den här gången?!" Från positiv igår till botten idag. Insåg att det är augusti och jag levt sommaren i två veckors väntan på mens. Varendaste dag har jag tänkt på när man ska bli gravid. Känns ovärt!

• Jooosen
    LillaAw skrev 2017-08-14 16:10:17 följande:

Hur är det med er idag brudar?

Jag har en liten negativ dipp och känner "varför skulle det gå den här gången?!" Från positiv igår till botten idag. Insåg att det är augusti och jag levt sommaren i två veckors väntan på mens. Varendaste dag har jag tänkt på när man ska bli gravid. Känns ovärt!

Urs stackars!! Känner igen mig. I mitt bakhuvud när jag jobbar, är ledig, tränar eller liknande maler det hela tiden gravidtankar. Min sambo undrar om jag blivit galen hehe... äl +3 och känner som alla veckor kretsar kring antingen äl eller Bim!! Man får inte glömma o leva :/ kram!
Svar på tråden Vi som är på femte försöket till första barnet