Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Jo det är det haha. Är dock på bim-6 så då kan man tydligen ta testa tidigt test. Men om det syns något så är det ren tur för det är ju extremt tidigt :) jag är en testjunkie och har massa test hemma som jag köpt billigt så kunde inte hålla mig.
Hoppet är inte ute förrän mensen dyker upp. Men förstår din hopplöshet till 110%. Håller tummarna för att din mens inte kommer.
Jo det är det haha. Är dock på bim-6 så då kan man tydligen ta testa tidigt test. Men om det syns något så är det ren tur för det är ju extremt tidigt :) jag är en testjunkie och har massa test hemma som jag köpt billigt så kunde inte hålla mig.
Antar att det är testa tidigt-test du använt dig av? Tänker att jag ska testa på äl+10 för då ska vi på fest. Men har inga testa tidigt. Dom i affären är ju så himla dyra.
Ja det är det har beställt paketpris på internet från babyplan. Mäter från 10 hcg så väldigt låga nivåer :)
Tog test igår och ett idag och idag kom ett supersvagt streck till. Det är sånt testa tidigt test så vet att de är sjukt tidigt men hoppet är det sista som överger en antar jag.
Nåja! Då börjar den olidliga väntan igen. Glad gubbe på morgonen. Har sexat hela veckoslutet i festivalanda och fick till ett sista snabbligg på lunchen. Nu åker mannen iväg. Hoppas hoppas det räcker ändå!! :D
Nåja! Då börjar den olidliga väntan igen. Glad gubbe på morgonen. Har sexat hela veckoslutet i festivalanda och fick till ett sista snabbligg på lunchen. Nu åker mannen iväg. Hoppas hoppas det räcker ändå!! :D
Hur är det med er idag brudar?
Jag har en liten negativ dipp och känner "varför skulle det gå den här gången?!" Från positiv igår till botten idag. Insåg att det är augusti och jag levt sommaren i två veckors väntan på mens. Varendaste dag har jag tänkt på när man ska bli gravid. Känns ovärt!
Hur är det med er idag brudar?
Jag har en liten negativ dipp och känner "varför skulle det gå den här gången?!" Från positiv igår till botten idag. Insåg att det är augusti och jag levt sommaren i två veckors väntan på mens. Varendaste dag har jag tänkt på när man ska bli gravid. Känns ovärt!