Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Hallå alla! Är ju några nya så tänkte kolla med er alla hur ni gör med sexandet? Säger ni att "nu borde vi ligga" eller hur gör ni haha. Min sambo har sagt att ja ska säga till men känns så himla krystat på något sätt. Typ nu måste vi ligga i!!!! Vi ligger liksom ibland 4 ggr per vecka o andra inget alls. Så
Känns ändå som man måste säga något. Men ör rädd att han ska få prestationsproblem då dock! Hur gör ni??
Enligt min app ska jag haft ägglossning i onsdags och vi har fått till det söndag-onsdag. Jag är däremot orolig för att jag inte har haft min ägglossning denna månad. Tidigare har jag kännt värk i äggstockarna samt molande värk. Nu har jag bara haft svag svag mensvärk lite till och från. Kanske värt att prova med äl-tester nästa månad?
Tack för era svar allihopa!! Känns som vi kör ungefär på samma sätt :)
Jag har typ samma svar som alla föregående :) Jag och sambon har samma app (Flo) och där står det när de fertila dagarna är så han vet precis :) Vi kör varannan dag sex under de dagarna typ cd 7-16. De första gångerna under den fertila perioden är det hur gött som helst att ligga på! Men senare blir det som rent och skärt produktionssex xD haha mindre kul men känns som det "måste bara göras" :P
Min sambo har inga problem med prestationsångest och vi har pratat om det väldigt mycket. Frågat typ om han verkligen kommer orka hålla på såhär även när vi är inne på försök 22 och han sa att han nog inte skulle ha några problem med det :) men vi får väl se :P!
Haha ! Ja blir typ maraton. Hade sex nyss men han drog ut o kom utanför?! Ja bara vad gör du??? Vi ska bort snart till stan så han trodde att ja tyckte d var jobbigt om det skulle rinna ut senare (har sagt det förr) men men fertila fönstret börjar imorn så gör inte så mycket ..
Haha ! Ja blir typ maraton. Hade sex nyss men han drog ut o kom utanför?! Ja bara vad gör du??? Vi ska bort snart till stan så han trodde att ja tyckte d var jobbigt om det skulle rinna ut senare (har sagt det förr) men men fertila fönstret börjar imorn så gör inte så mycket ..
Hahaha nooooo!!! Men läste ett tips någonstans att man kan använda menskopp för att fånga upp de små rackarna så att de inte simmar åt fel håll :P det kanske är något att testa ^^
Hahah det har jag också varit med om. Dock gjorde han det av misstag. Men var också utanför det fertila fönstret.
Vi ska ha sex när vi kommer hem sen har jag bestämt ;) Troligtvis äl i helgen.