Vi som är på femte försöket till första barnet
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Då mensen kom idag startar jag en ny tråd. När mensen är slut kör vi igång vårt 5 försök.
Beräknad äl 6-7 augusti.
Fler som vill hänga på? :)
Äter också Apoteket kvinna samt tempar med Natural Cycles, har en väldigt regelbunden cykel (men det har ju inte hjälpt hittills! Har också testat ÄL-tester men känns onödigt att fortsätta med nu iom att min ägglossning är så regelbunden.
Kommer bli tufft att få till nåt denna månad då min man olägligt nog ska resa bort 31/7-3/8 precis när min ÄL är :/
Har också rätt så regelbunden cykel, men som du säger Typtessan så har inte det direkt hjälpt. Har dock insett att min lutealfas skiljer sig lite. De två senaste cyklerna har den varit på 12 dagar och gången innan var den 15. Vet inte om det påverkar.
Har också rätt så regelbunden cykel, men som du säger Typtessan så har inte det direkt hjälpt. Har dock insett att min lutealfas skiljer sig lite. De två senaste cyklerna har den varit på 12 dagar och gången innan var den 15. Vet inte om det påverkar.
Femte gången gillt ;)
Jag hänger på. Beräknad ÄL 13/6 enligt NC.
Jag tempar och använder NC appen, kör med ägglossningstester samt äter folsyra. Ska även testa ta bisolvon (slemlösande) denn gången. Plus ha sex varannan dag!
Jag tempar och använder NC appen, kör med ägglossningstester samt äter folsyra. Ska även testa ta bisolvon (slemlösande) denn gången. Plus ha sex varannan dag!
Nyfiken fråga, varför bisolvon? :)