Vi som är på femte försöket till första barnet
Jag hänger på. Beräknad ÄL 13/6 enligt NC.
Jag hänger på. Beräknad ÄL 13/6 enligt NC.
Jag tempar och använder NC appen, kör med ägglossningstester samt äter folsyra. Ska även testa ta bisolvon (slemlösande) denn gången. Plus ha sex varannan dag!
så segt! mensen är fem dagar sen och gravtestet visar neg... :( vill ha mens nu så jag kan få en ny ägglossning!!
Tror risken är liten... vi hade iofs oskyddat sex helt oplanerat då jag inte hittade ägglossningen. Fortfarande ingen mens cd 32 idag. Ont i magen, ömma bröst och oerhört yr idag. kan inte vara uppe så som det snurrar! Någon som brukar bli yr när ni ska ha mens? har aldrig haft det innan!
Cd 33 och ingen mens! Får nog bli ett gravtest idag...
Beräknad ÄL den 23/8. Vill att det ska gå snabbt dit nu! Denna gången kör jag med folsyra och bisolvon! Hoppas det ger oss ett + denna gången!!
Woohoo! ÄL om fem dagar! Dags att börja ligga ;) Hoppas det blir något denna gång! Kört med bisolvon två gånger om dagen och folsyra!
Äntligen en glad gubbe på äl testet! Vi har dock inte hunnit ha sex innan då jag åkte på halsfluss! :( så idag ska det liggas ;)
vad heter den nya tråden?
vad heter den nya tråden?
Har gjort en ny grupp. Hänger kvar i denna i kollar hur det går för er som e kvar! Men då vet ni att d finns en ny