Vi som är på femte försöket till första barnet
Jag hänger på igen! Beräknad ÄL 3-4/8
Jag hänger på igen! Beräknad ÄL 3-4/8
Välkommen :) Kul med sällskap även om vi hellre hade velat ha våra plus såklart.
Äter också Apoteket kvinna samt tempar med Natural Cycles, har en väldigt regelbunden cykel (men det har ju inte hjälpt hittills! Har också testat ÄL-tester men känns onödigt att fortsätta med nu iom att min ägglossning är så regelbunden.
Kommer bli tufft att få till nåt denna månad då min man olägligt nog ska resa bort 31/7-3/8 precis när min ÄL är :/
Har också rätt så regelbunden cykel, men som du säger Typtessan så har inte det direkt hjälpt. Har dock insett att min lutealfas skiljer sig lite. De två senaste cyklerna har den varit på 12 dagar och gången innan var den 15. Vet inte om det påverkar.
Ja det måste verkligen vara vår tur snart! Det är som ett hån varje gång mensen dyker upp :(
Äter för övrigt rosenrot sen två månader tillbaka, inte märkt någon skillnad hittills
Oj här har det hänt grejer! Välkomna alla nya :) verkar som att vi är flera i samma sits. Jag väntar ÄL på Tors/fre så har en mysig helg nu då maken kommer vara bortrest mån-tors. Denna gången kommer jag försöka chilla lite mer, strunta i ÄL-testen och ha så mycket sex vi orkar när vi är tillsammans!
Jag är på CD 12 och väntar ÄL senare i veckan. Känns helt hopplöst denna gång, har verkligen 0 tro på att det kommer bli nåt..Blä! Håller med om att det känns mindre hoppfullt varje gång. Hade en jobbig dag idag med då jag pratade med mamma som tjatade om sina vänners barnbarn. inte riktigt vad man vill höra just nu! Men hon vet ju inget så inte lätt..har ni berättat nåt för era familjer?
Åå :( försöker ni ha sex varannan dag eller? Eller kör ni när ni vill? Nix har inte pratat med någon i familjen. Typ bara en enda vän som jag kan ventilera med! Hon fick sitt första barn som 20 åring! Pratar du med nån vän?