Vi som är på femte försöket till första barnet
Jag följer gärna med, beräknad älskar i början av augusti
Jag följer gärna med, beräknad älskar i början av augusti
Äl* såklart
Ja nu får vi hoppas att det är vår tur! :) Använder ni er av några hjälpmedel för att öka chanserna? Jag har inte använt något hittills förutom folsyra som jag blev tillsagd av bm. Denna månad ska vi försöka varannan dag och varje dag under ägglossningsveckan (osäker på tid för ägglossning och bim)
Hallå alla! Är ju några nya så tänkte kolla med er alla hur ni gör med sexandet? Säger ni att "nu borde vi ligga" eller hur gör ni haha. Min sambo har sagt att ja ska säga till men känns så himla krystat på något sätt. Typ nu måste vi ligga i!!!! Vi ligger liksom ibland 4 ggr per vecka o andra inget alls. Så
Känns ändå som man måste säga något. Men ör rädd att han ska få prestationsproblem då dock! Hur gör ni??
Enligt min app ska jag haft ägglossning i onsdags och vi har fått till det söndag-onsdag. Jag är däremot orolig för att jag inte har haft min ägglossning denna månad. Tidigare har jag kännt värk i äggstockarna samt molande värk. Nu har jag bara haft svag svag mensvärk lite till och från. Kanske värt att prova med äl-tester nästa månad?
Åh jag kunde verkligen inte låta bli att prova trots att det bara är bim-6 : ( men hoppades innerligt att det var symptom på en bebis och inte någon form av magkatarr. Det är så svårt att tänka positivt när det gång på gång inte blir något.
Jag trodde verkligen att det tagit sig denna gången men beräknad bim imorgon och fick svagt brunt på fingertoppen efter jag tog på livmodertappen nu. Hur gör ni andra för att hålla hoppet uppe?