inez898 skrev 2017-08-11 17:28:59 följande:
Jag vill också vara med i tråden. Är på 5e försöket, 1a barnet, båda 28 år. ÄL troligtvis på måndag. Blev jätteledsen när mensen kom sist, grät typ 5 ggr första dygnet. Nu känner jag mig inte ledsen, men helt utan hopp. Typ "jahapp vi får uppenbarligen leva barnlösa". Även om jag vet att statistiken säger 7 mån osv så känner jag på riktigt INGEN som försökt såhär länge, och då har de flesta av mina vänner ändå barn. Men vi fortsätter trots att jag förlorat hoppet hehe, tur att det inte krävs bebishopp för att kunna ligga ;)
Välkommen in!! Har många vänner som försökt flera månader o sedan lyckats, så det verkar vara helt normalt. Men jag känner precis som du fast jag teoretiskt vet att det är helt normalt. Jag fick mitt första barn på andra försöket, men nu går det betydligt trögare! Använder du ägglossningstest? Sedan jag började använda det har jag förstått att jag prickat in min äl helt fel så nu använder jag det slaviskt!
Fick blinkande gubbe på cb ältest idag och lyckades ha sex. Så nu hoppas jag det snart blir fast gubbe!