BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Hej hej, hoppar in här! Vi ska börja försöka ikväll med barn nr 2. Har ägglossning typ på måndag så vi kör all in nu!
Hoppar in här jag med :)
Jag o min man försöker med vårt första barn o det har inte varit så lätt. Har precis haft vårt 7e missfall men hoppas att nästa graviditet kommer gå vägen!
Borde ha äl i veckan som kommer o bim runt den 8 december.
Min mens kom idag, har lång cykel, ÄL runt 8-9 dec, BIM runt julafton, 24-26 december.
Vi hoppas på en underbar julklapp i år, tycker det är vår tur nu efter 2 års försök.
Haha, trodde jag var galen när jag ens sökte på BIM i december ????
Jag fick min första mens efter dottern den 2 nov. Dottern är 13 månader snart, och jag längtar också efter ett syskon ????
Känns som om chanserna är mindre när man ammar mycket fortfarande, men ja, jag har ändå känt något som kan vara symptom. Även om jag säker är skengravid nu ????
Uppblåsthet på kvällar, kände lite molvärk i två dagar, och lite mer känslosam.
BIM bör vara 30 nov/1 dec om jag har samma cyklus som vanligt.
Nu satsar vi på att vi alla får augustibebisar 2017! ?
Haha, trodde jag var galen när jag ens sökte på BIM i december ????
Jag fick min första mens efter dottern den 2 nov. Dottern är 13 månader snart, och jag längtar också efter ett syskon ????
Känns som om chanserna är mindre när man ammar mycket fortfarande, men ja, jag har ändå känt något som kan vara symptom. Även om jag säker är skengravid nu ????
Uppblåsthet på kvällar, kände lite molvärk i två dagar, och lite mer känslosam.
BIM bör vara 30 nov/1 dec om jag har samma cyklus som vanligt.
Nu satsar vi på att vi alla får augustibebisar 2017! ?
Spännande! Jag har haft lite oregelbunden cykel efter min senaste graviditet+amning. Första cykeln var 28 dagar och den andra 40. Är inne på tredje cykeln nu så får se om det stabiliserats. Efter min första graviditet (har två barn) blev jag gravid direkt på första menscykeln så vet inte om det "alltid" är lite oregelbundet i början eller inte. Hoppas för regelbundet från start för dig och ett snabbt plus. :)
Hoppar in här då mensen kom igår så denna månad blev det inget plus... fortsätter framåt och hoppas på december nu :)
Jag hoppar in här, vi planerar barn nr 2. Bim runt 4 december.
Har en mens som inte kommer exakta datum men som inte räknas som oregelbunden.
Positiv på ägglossningstest idag, men vet inte egentligen när ägglossning sker efter positivt. Men vi får väll ligga nu om barnet vill sova :)
Fråga: Första månaden med ÄL test. Svagt streck igår, positivt i dag. Ska jag testa imorgon också för att få koll på när det sjunker igen? Kan man ha positivt i flera dagar? Och om det är positivt flera dgr ska jag då räkna att ÄL sker ca 24-48 timmar efter sista positiva?
Har aldrig haft ÄL flytningar, vita eller vattniga men aldrig sega och trådiga. Kan man ha ÄL utan flytningarna?
Så pass förvirrad! :)
Börjar också följa denna tråd, har BIM kring första helgen i december tror jag, ägglossningen tror jag var nu under helgen. Jag tempar också och min kurva har varit lite knepig nu i dagarna. Hoppas på att få en hög temp imorgon bitti för att kunna veta att äl har varit.
Undrar lite samma som du ovanför kring flytningarna. Har aldrig i mitt liv haft dessa typiska eggwhite-sekret, bara vattniga. Känner lite oro och undrar om jag typ inte har några ägg eller nåt.