• Clefairy

BIM December 2016

Börjar också följa denna tråd, har BIM kring första helgen i december tror jag, ägglossningen tror jag var nu under helgen. Jag tempar också och min kurva har varit lite knepig nu i dagarna. Hoppas på att få en hög temp imorgon bitti för att kunna veta att äl har varit.

Undrar lite samma som du ovanför kring flytningarna. Har aldrig i mitt liv haft dessa typiska eggwhite-sekret, bara vattniga. Känner lite oro och undrar om jag typ inte har några ägg eller nåt.

• Clefairy

Alltså herregud, jag är två dagar över tiden idag och tog ett test bara för att. Tog det och duschade på en gång, kollade inte på det. När jag kom ur duschen såg jag detta

Jag är i chock! Verkligen fullkomlig chock. Och tror inte riktigt på det, tog jag testet fel eller läste jag av det efter mer än fem minuter eller vad som helst. Alltså vad tror ni, kan det bli såhär starkt om man råkar ta det fel eller titta lite efter tiden? Duschade nog i max fem minuter, sen kollade jag. Är nervös för jag har inga symtom och allt känns som vanligt.. Vågar inte tro på det.

Trodde aldrig att jag skulle plussa i hela mitt liv!

Svar på tråden BIM December 2016