Aspargus skrev 2016-11-22 17:55:44 följande:
Ni som kör med ägglossningstester, brukar dessa stämma bra överens med flytningarna?
Jag känner mig ganska säker på när jag har ägglossning pga flytningarna, men har inte kollat med tester om det stämmer. Senaste ägglossningen hade vi sex tre dagar innan samt, enligt vad jag tror då, samma dag som ägglossningen. Dagen jag misstänker att jag hade ägglossning hade jag flytningar liknande äggvita, fast segare. Borde ju prickat i sådana fall, men det behöver ju klart inte bli något för det. Har funderat på om jag bör kolla med ägglossningstester åtminstone en gång så jag inte lurar mig själv när jag har ägglossning och inte. Å andra sidan har vi ju i alla fall haft sex nära inpå ägglossning och inte missat den... Känner att jag vill försöka hålla mig på mattan, är rädd att jag kommer bli helt manisk om jag börjar med ägglossningstester..
Nu körde jag med äl-test och tycker inte alls att jag fått några flytningar och jag fattar inte riktigt äl-tester. Vi hade sex 2 dagar innan positivt test och samma Dag. Jag hoppas att det ska räcka för jag har inte märkt något på flytningarna.
Jag hade bara fruktansvärt ont samma dag som positivt test visade