• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Mirabelle24

Hejsan!

Nu är jag och sambon inne i ägglossnings"fasen". Enligt natural cycles och mina egna beräkningar så borde ÄL infinna sig typ imorgon, dock så har jag tagit ÄL test nu i 4 dagar och dom är lååångt ifrån positiva! Ingen stegring alls i sikte. Svaaaga streck endast.. inga ÄL känningar alls förutom väldigt vattniga flytningar i några dagar nu. Känns hopplöst! :( Någon annan som har erfarenhet av ÄL tester? Kan dom vara negativa och sen bli positiva på en dag bara?

• Angeleyez

Förra månaden visade min bara glad gubbe helt plötsligt ingen stegring nu väntar jag också på stegring. Då ÄL är beräknad på fredag

• Diana V

Hej????Jag har bara dom 2 senaste gångerna fått fast gubbe. Inte heller någon stegring. Konstigt? Ska också ha Äl nu i dagarna. Hoppas denna månaden????

• Luttanlej
    becca90 skrev 2016-11-23 09:24:13 följande:
    Ja man kan ju hoppas!!

Min var väldigt konstant men nu är det bara då och då. Min bröstvårtor liksom bränner lite.. vi hade sex igår och det va knappt skönt och gjorde ont i tjejmagen..

Gjorde ett test.. tänkte om det va ett svaaagt streck, men ocke..
    När har du bim?
    Jag fasar för sexet ikväll. Har också ont..
  • becca90
    Luttanlej skrev 2016-11-23 13:46:10 följande:

När har du bim?

Jag fasar för sexet ikväll. Har också ont..

Lite oklart.. men tidigast 9e.. dudå?

Ja jag ska prova ikväll igen och se hur det känns..
  • Luttanlej
    becca90 skrev 2016-11-23 14:39:38 följande:
    Lite oklart.. men tidigast 9e.. dudå?

Ja jag ska prova ikväll igen och se hur det känns..
    Jag har bim runt den 5/12.. min molvärk håller i sig ffa. Lycka till i kväll!
  • becca90
    Luttanlej skrev 2016-11-23 14:55:52 följande:

Jag har bim runt den 5/12.. min molvärk håller i sig ffa. Lycka till i kväll!

Ja jag har också lite.. försöker liksom.tänka att dey bara är inbillning men ibland kommer tanken "aj jag har mensvärk" haha.. så vet inte vad det är...

Tack detsamma :D

Hur många månader har ni försökt? :)
  • Luttanlej
    becca90 skrev 2016-11-23 15:07:16 följande:
    Ja jag har också lite.. försöker liksom.tänka att dey bara är inbillning men ibland kommer tanken "aj jag har mensvärk" haha.. så vet inte vad det är...

Tack detsamma :D

Hur många månader har ni försökt? :)
    Asså vi bestämde för att försöka förra helgen så ja typ nyss.
  • becca90
    Luttanlej skrev 2016-11-23 16:01:00 följande:

Asså vi bestämde för att försöka förra helgen så ja typ nyss.

Okej! Första försökey här med
  • Luttanlej
    becca90 skrev 2016-11-23 16:22:40 följande:
    Okej! Första försökey här med
    Håller tummarna
Svar på tråden BIM December 2016