• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Kåtisroinen
    Luttanlej skrev 2016-11-24 06:47:58 följande:

11 dagar kvar till bim. Skriver man då -11 eller +11? Åh är så dålig på det här. Lång tid kvar

Minus om det är antal dagar kvar.
  • Kåtisroinen
    Kåtisroinen skrev 2016-11-24 14:49:32 följande:

Minus om det är antal dagar kvar.

Oj så fel det blev :P

Minus om det är antalet dagar kvar, plus om det är antalet dagar efter. Så nu är du på BIM-11 i så fall. Men jag brukar skriva ÄL+4 (eller vilken siffra det nu är) fram till det är typ halvvägs mellan ÄL o BIM :) känns lättare att räkna då o det känns på något sätt lite kortare:D
  • Khaleesi85

Har Bim runt 5/12, känns som en evig väntan.

Har 3 barn sen tidigare och födde min dödfödda dotter i v.20 den 5/10, har haft 1 mens efter det, så jag hoppas kroppen nu är i fas och att jag haft ägglossning.

• KCEG
    Khaleesi85 skrev 2016-11-24 14:59:59 följande:

Har Bim runt 5/12, känns som en evig väntan.

Har 3 barn sen tidigare och födde min dödfödda dotter i v.20 den 5/10, har haft 1 mens efter det, så jag hoppas kroppen nu är i fas och att jag haft ägglossning.

Jag beklagar förlusten, känner med dig. Fick tyvärr samma besked i v.20 men vår lilla kille lämnade oss i v.16 så jag födde när jag egentligen skulle ha varit i v.21
    Nu kämpar vi igen för att lyckas bli gravida. 
  • Luttanlej
    Kåtisroinen skrev 2016-11-24 14:51:37 följande:
    Oj så fel det blev :P

Minus om det är antalet dagar kvar, plus om det är antalet dagar efter. Så nu är du på BIM-11 i så fall. Men jag brukar skriva ÄL+4 (eller vilken siffra det nu är) fram till det är typ halvvägs mellan ÄL o BIM :) känns lättare att räkna då o det känns på något sätt lite kortare:D
    Jag har inte koll exakt vilken dag jag har ägglossning så jag kör bim istället.. men tack
  • Luttanlej
    becca90 skrev 2016-11-24 13:09:56 följande:
    Hur är det med molvärken??
    Jag hade den igår till och från. Även idag fast mindre. Igår kom det vita krämiga flytningar och idag genomskinliga nästan som äl flytningar. Fattar ingenting. Hur går det för dig?
  • justsweet
    Tosse87 skrev 2016-11-24 12:10:03 följande:

Någon mer som har ÄL runt 7-8 dec? Så seg väntan! Längtar tills jag kan köra med ÄL test

Jag har ÄL runt 8-9 dec. Kul med någon som ligger rätt lika. När har du BIM?

Första barnet för er?
  • Khaleesi85
    KCEG skrev 2016-11-24 15:18:00 följande:

Jag beklagar förlusten, känner med dig. Fick tyvärr samma besked i v.20 men vår lilla kille lämnade oss i v.16 så jag födde när jag egentligen skulle ha varit i v.21

Nu kämpar vi igen för att lyckas bli gravida. 

Beklagar eran förlust också :( hoppas ni snart får erat + igen.
  • Tosse87
    justsweet skrev 2016-11-24 15:47:41 följande:

Jag har ÄL runt 8-9 dec. Kul med någon som ligger rätt lika. När har du BIM?

Första barnet för er?

Jag fick min mens i tisdags ( egentligen beräknad BIM imorgon ) nästa BIM blir 22/12. Hoppas verkligen att man prickar rätt, hoppades så mycket på denna månad. Hade sex 2-3 dagar innan ÄL så ska försöka få till det lite mer nu i dec. Första barnet här. Själv?
  • heel
    Väntar på magen skrev 2016-11-24 14:44:24 följande:

ÄL+7 idag, men har inga som helst symtom (första månaden utan "skensymtom" :)

Tror inte så mycket på denna månad heller då vi endast fick till det 1 gång under äl-period.

Någon annan som är på ÄL+7 idag? :)

Jag har också ÄL+7 idag! :)

En evig väntan på att få testa!

Har haft molvärk på kvällarna denna veckan, men bara en stund vid 19-tiden ungefär.. Och vääldigt trött! Men kan vara förkylning på g kanske plus mycket jobb.

Jobbigt med skensymptom.. Är van vid det jag med ;)
Svar på tråden BIM December 2016