• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Väntar på magen
    mammamalin skrev 2016-11-26 10:51:41 följande:
    Jag har också på torsdag! Alltså 1/12 :)
    Va kul... har du några känningar?
    :)
  • Väntar på magen
    HoppasPåEnTill skrev 2016-11-26 10:53:01 följande:
    Jag också, ungefär. ????
    Va kul :) Har du några känningar?
    Jag har också två barn sedan innan :)
    Födda 2007 & 2010
  • mammamalin
    Väntar på magen skrev 2016-11-26 11:35:30 följande:
    Födda 2007 & 2010
    Ja det sticker och drar i livmodertrakten och ut på sidorna. Den här graviditeten är i så fall inte det minsta planerad så tycker inte att jag "letar symptom" heller, så blir förvånad om jag inte är gravid haha. Har du några känningar?
    Vad kul för er om det blir en liten bebis i huset igen! :)
  • mammamalin
    HoppasPåEnTill skrev 2016-11-26 11:30:25 följande:
    Nej, det blir tredje om den här inseminationen lyckats.
    Håller tummarna för er! :)
  • metaphor

haha, supersvullna tuttar, men har gått ner 4,5 kg i vikt. jag förstår inte logiken i att tuttarna skulle bli större och MYCKEt mer fasta när jag samtidigt går ner i vikt...? haha... Hade "mens" (mer spottings) 18-20/11. tillsammans med mer graviditetstecken, men negativa tester.. jag är helt bombsäker på att jag har nåt problem med hormoner eller nåt. haha..... 

bim är 17/12 .... =)

• Mirabelle24

Fick positivt på ÄL test igår kväll! Myste till det då och tänkte försöka mysa till det ikväll också. Hur ofta kör ni på när ni fått positivt ÄL test? :)

• HoppasPåEnTill
    Väntar på magen skrev 2016-11-26 11:35:30 följande:
    Födda 2007 & 2010
    Jag har lite molvärk hela tiden och har haft småblödningar sedan sista inseminationen. Jättekonstigt. Du?
  • Väntar på magen
    mammamalin skrev 2016-11-26 12:43:30 följande:
    Ja det sticker och drar i livmodertrakten och ut på sidorna. Den här graviditeten är i så fall inte det minsta planerad så tycker inte att jag "letar symptom" heller, så blir förvånad om jag inte är gravid haha. Har du några känningar?
    Vad kul för er om det blir en liten bebis i huset igen! :)
    Okej, jag håller tummarna för er :)
    Jag hade inga symtom fram till igår, då kom ryggvärken från h-vete och massa finnar :/

Tror dock inte att det tagit sig denna månad då vi endast fick till det en gång innan ägglossning.
  • Väntar på magen
    HoppasPåEnTill skrev 2016-11-26 13:48:53 följande:
    Jag har lite molvärk hela tiden och har haft småblödningar sedan sista inseminationen. Jättekonstigt. Du?
    Okej, jag håller tummarna för er :)
    Jag hade inga symtom alls fram till igår, då kom ryggvärken från h-vete och massa finnar :/

Nu har jag ont i ryggslut som strålar ut mot höfterna och höger äggstock.
Svar på tråden BIM December 2016