BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag har testat tidigare tid och senare tid men just runt 17 tiden är den tydligast :)
jag har tagit ofantligt med ÄL test men aldrig att dom blivit så pass starka som detta idag :)
Och ÄL flytningarna är ju tydliga och väldigt trådiga med så kalendern har nog ändå rätt att den beräknade ÄL ska ske på lördag eller söndag ungefär :)
Jag ligger oxå på äl+7 idag. Med mina två andra graviditeter har jag inte haft några gravidsyntom förens V6-7 och känner inget annorlunda nu heller. Känner lite stick ibland med det brukar jag göra även om jag ätit p-piller så ja vet inte om det är nått annorlunda.
Haha tog äl nu innan läggdags med nu är det inte långt ifrån :) teststreck lite mörkare än det som togs vid 17.
Ska ta nästa test vid 17 tiden imorgon då jag bara har ett äl test kvar nu.
Haha tog äl nu innan läggdags med nu är det inte långt ifrån :) teststreck lite mörkare än det som togs vid 17.
Ska ta nästa test vid 17 tiden imorgon då jag bara har ett äl test kvar nu.
Här kör vi utan ägglosning test varannan dag !! Vilken vecka det ska bli :D vi får hoppas på ett plus snart !!
Jag som trodde min äl var slut och blev så förvånad igår när jag fick världens smärta i höger äggstock. Jag får sån äl värk till och från. Tror det heter typ mittelschmerzen. Så ja det va bara att tvinga mannen till sex igår. Så nu får vi se...
ÄL igår och hade även sex då. Imorse vaknade jag och mådde jätteilla. Har lagt sig nu. Någon som varit med om liknande? Är illamående ett vanligt symptom vid ÄL?
Utslag på ÄL test söndag kl 14. Testade igen måndag samma tid och fick ett ganska starkt streck men något svagare än kontrollstrecket. Tisdag var jag hos gyn på cellprov. Hon tog VUL och sa "här ser det ut som du haft ÄL, du har lite vätska i buken som är vanligt efter ÄL". Det konstiga är att dagen efter fick jag en geléaktig flytning, som jag då tolkade som ÄL flytning. Så minimerar jag ju när ÄL egentligen skedde? Kan tillägga att jag haft molvärk alla dessa dagarna. Vad tror ni?
Fick även igårkväll tydliga ÄL flytningar.. Och på natten lyckades jag locka till mig sambon ;) Ska locka till mig honom i helgen också ;)