• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • metaphor

Hej alla godingar...

Har sen ÄL haft mycket mer flytningar än vanligt. till och med mensen var som en blodblandad flytning.... Vit flytning idag igen... brukar ALDRIG ha mycket flytningar ... Kissat TRE jäkla gånger inatt, drömmer att jag är gravid och sover apkasst... Tuttarna fortsätter växa och bli mer och mer ömma. fick hålla i dem under sexet igår för annars trodde ja dem skulle gå sönder... dessutom svettas jag så jag luktar svett, så jäkla vidrigt... :((((

hade BIM 16/11, "mensen" kom 18/11, varade i typ 2,5 dag med blodblandad flytning. behövde inte ens ha nåt skydd i trosorna på natten, vilket jag alltid ha behövt... Test neg 16/11 och tog test i förrgår på em-urin vilket också var negativt...

Mår illa och har molvärk i tjejmagen som blir mycket värre efter jag gjort nåt... 
    känner mig gravid, förstår inte symptomen annars. 

bah, jag hatar denna hopplöshet. :(

• Luttanlej
    metaphor skrev 2016-11-23 17:54:16 följande:

Hej alla godingar...

Har sen ÄL haft mycket mer flytningar än vanligt. till och med mensen var som en blodblandad flytning.... Vit flytning idag igen... brukar ALDRIG ha mycket flytningar ... Kissat TRE jäkla gånger inatt, drömmer att jag är gravid och sover apkasst... Tuttarna fortsätter växa och bli mer och mer ömma. fick hålla i dem under sexet igår för annars trodde ja dem skulle gå sönder... dessutom svettas jag så jag luktar svett, så jäkla vidrigt... :((((

hade BIM 16/11, "mensen" kom 18/11, varade i typ 2,5 dag med blodblandad flytning. behövde inte ens ha nåt skydd i trosorna på natten, vilket jag alltid ha behövt... Test neg 16/11 och tog test i förrgår på em-urin vilket också var negativt...

Mår illa och har molvärk i tjejmagen som blir mycket värre efter jag gjort nåt... 

Det låter som att du skulle vara gravid. Men kanske är du en låghormonare?
  • metaphor
    Luttanlej skrev 2016-11-23 18:03:01 följande:
    Det låter som att du skulle vara gravid. Men kanske är du en låghormonare?
    Ja, det lutar ju åt det. förstår annars inte varför tuttarna gör ont och jag mår illa och är dessutom skittrött... men det är så jäkla jobbigt när testerna visar neg ... skitdrygt :(

Menmen, får väl vänta ett tag till, innan man vet om man skall sätta fart inför nästa ÄL eller om det redan är en bebis där inne... Hur sent "ska" hormonerna vara igång för ett plus? nästa mens är beräknad till 17/12... 
  • Ruffs
    metaphor skrev 2016-11-23 17:54:16 följande:

Hej alla godingar...

Sitter i samma båt.
    Helt sjukt hade kunnat vara den som skrev det du skriver. Fick "mensen" 18 och sen var den kort och annorlunda jämfört med hur den varit innan.

Mår illa,är trött, huvudvärk och känner molvärk i magen.
    Testade = negativt
    Tänker testa igen på söndag.
    När har du tänkt testa igen?
  • Linda2barnsmamma

Jag är låghormonare. första barnet plussa jag inte fören v.12 och andra barnet inte fören v.9 :). . Hade inte nån tillstymmelse till symptom heller , eller de vet ja ju inte riktigt såhär i efterhand eftersom båda var hoppsan barn ;) så tänkte ju inte riktigt på de då...

• metaphor
    Ruffs skrev 2016-11-23 18:25:20 följande:
    Sitter i samma båt.
    Helt sjukt hade kunnat vara den som skrev det du skriver. Fick "mensen" 18 och sen var den kort och annorlunda jämfört med hur den varit innan.

Mår illa,är trött, huvudvärk och känner molvärk i magen.
    Testade = negativt
    Tänker testa igen på söndag.
    När har du tänkt testa igen?
    men guuud vad skönt att inte vara ensam!! jag vet inte när jag tänker testa. gör två nätter på jobbet nu, ev. att jag testar på lördag morgon... åker iväg på söndag så hade varit skönt att veta,men jag blir så ledsen när det är neg. är vårat nionde försök... :( 
  • metaphor
    Linda2barnsmamma skrev 2016-11-23 18:43:22 följande:

Jag är låghormonare. första barnet plussa jag inte fören v.12 och andra barnet inte fören v.9 :). . Hade inte nån tillstymmelse till symptom heller , eller de vet ja ju inte riktigt såhär i efterhand eftersom båda var hoppsan barn ;) så tänkte ju inte riktigt på de då...

Åhh!! jättetack för att du berättar detta i detta nuet.. upptäckte inte min första gravididitet förrän i vecka 12 jag heller. men som sagt, hade ingen aning om nåt innan det så kände väl inte efter heller. Blir ju lätt så att man känner efter lite för mycket när man så gärna vill ... men denna månad är nåt helt annat än tidigare. men men.. man ska väl inte hoppas på för mkt heller :( 
  • Maria8989

Dax för en ny månad snart å nytt försök igen

Planerar 3:dje barnet å 7:dje försöket!

Less så nått tålamodet börja ta pension från min kropp

Frustrerande

• Kåtisroinen
    metaphor skrev 2016-11-23 18:09:24 följande:

Ja, det lutar ju åt det. förstår annars inte varför tuttarna gör ont och jag mår illa och är dessutom skittrött... men det är så jäkla jobbigt när testerna visar neg ... skitdrygt :(

Menmen, får väl vänta ett tag till, innan man vet om man skall sätta fart inför nästa ÄL eller om det redan är en bebis där inne... Hur sent "ska" hormonerna vara igång för ett plus? nästa mens är beräknad till 17/12... 

Det är inte ovanligt att man inte plussar förrän bim+14. Det vanligaste är kanske att man plussar innan, men verkligen inte alla. Köp känsligare test :) sök på hcg tabell så ser du hur det ser ut. De flesta testen testar från 25 mIU/ml :)
  • Linda2barnsmamma
    metaphor skrev 2016-11-23 18:53:40 följande:

Åhh!! jättetack för att du berättar detta i detta nuet.. upptäckte inte min första gravididitet förrän i vecka 12 jag heller. men som sagt, hade ingen aning om nåt innan det så kände väl inte efter heller. Blir ju lätt så att man känner efter lite för mycket när man så gärna vill ... men denna månad är nåt helt annat än tidigare. men men.. man ska väl inte hoppas på för mkt heller :( 

Ja de va så lite så.. följer tråden på avstånd men kände att nån kanske skulle skriva som vet hur det är att oxå vara låghormonare.. min spruta går ut i morgon el fredag .. Då blire planering av nr 3
Svar på tråden BIM December 2016