BIM December 2016
hoppar in här, BIM 17/12 =)
hoppar in här, BIM 17/12 =)
Hej alla godingar...
Har sen ÄL haft mycket mer flytningar än vanligt. till och med mensen var som en blodblandad flytning.... Vit flytning idag igen... brukar ALDRIG ha mycket flytningar ... Kissat TRE jäkla gånger inatt, drömmer att jag är gravid och sover apkasst... Tuttarna fortsätter växa och bli mer och mer ömma. fick hålla i dem under sexet igår för annars trodde ja dem skulle gå sönder... dessutom svettas jag så jag luktar svett, så jäkla vidrigt... :((((
hade BIM 16/11, "mensen" kom 18/11, varade i typ 2,5 dag med blodblandad flytning. behövde inte ens ha nåt skydd i trosorna på natten, vilket jag alltid ha behövt... Test neg 16/11 och tog test i förrgår på em-urin vilket också var negativt...
Mår illa och har molvärk i tjejmagen som blir mycket värre efter jag gjort nåt...
känner mig gravid, förstår inte symptomen annars.
bah, jag hatar denna hopplöshet. :(
Jag är låghormonare. första barnet plussa jag inte fören v.12 och andra barnet inte fören v.9 :). . Hade inte nån tillstymmelse till symptom heller , eller de vet ja ju inte riktigt såhär i efterhand eftersom båda var hoppsan barn ;) så tänkte ju inte riktigt på de då...
åh, hoppas du inte behöver vänta lika länge som oss! :D
haha, supersvullna tuttar, men har gått ner 4,5 kg i vikt. jag förstår inte logiken i att tuttarna skulle bli större och MYCKEt mer fasta när jag samtidigt går ner i vikt...? haha... Hade "mens" (mer spottings) 18-20/11. tillsammans med mer graviditetstecken, men negativa tester.. jag är helt bombsäker på att jag har nåt problem med hormoner eller nåt. haha.....
bim är 17/12 .... =)
Till er som försökt länge så känner jag verkligen besvikelsen med er. Jag är en sån person som verkligen tror att tankens kraft har en stor betydelse. Det har den iaf i mitt liv. Ni kanske har haft ett positivt tänkande men gett upp, men gör inte det ! Positivt tänkande lönar sig till ett positivt resultat. Så försöker jag tänka.
När jag födde min son så sa alla - de kommer göra så ont så du kommer tro att du ska dö.
- de är som att skita ut en melon. (Tack för infon)
Då tänkte jag, okej de är den erfarenhet de flesta mammor har när det gäller smärtan under en förlossning. men de kommer inte bli min erfarenhet. Och det blev det inte heller.
Jag läste en bok om hur stor betydelse tankens kraft har, och var under hela förlossningen så otrolig fokuserad på mitt inte o mina tanka så jag behövde knappt lustgas då jag kunde kontrollera smärtan genom positiva tänkande. & när huvudet är halvvägs ute o barnmorskan säger - jag vet att de gör skiiiit ont men nu är de snart över. Då säger jag - nej de gör verkligen inte ont, är det redan över!?
Det jag vill säga är att - tanken kraft har större betydelse än du tror. Så ge inte upp
Lycka till alla !
Jag vågar tro att jag är gravid. Bim idag, imorgon eller på tisdag. Testade precis! Har dock varit med om ett MA, så tankarna om att "varför skulle bebis vilja stanna kvar denna gången?" finns. Glädjeblandad förtjusning, såklart mest positivt, men vågar inte vara glad-glad än. Hoppad innerligt det lilla livet vill stanna!
mensjävuln kom som ett brev på posten! nu börjar jag med rosenrot får se hur det går =)