BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Hoppar in här jag med :)
Hade ÄL 17/11, BIM 1/12.
Vi planerar egentligen ingen graviditet, men då vi hade sex på vad som visade sig vara självaste ÄL-dagen så hasplade sambon ur sig "Gjorde vi en unge nu eller?" Haha!
Vi har sedan tidigare två döttrar födda mars -14 och september -15.
Hänger på här jag med. Ikväll kom mensvärken som den brukar och vi siktar in oss på december istället. Kommer mensen som den ska så blir min BIM på julafton. Det skulle ju inte vara helt fel med ett plus i julklapp :)
Min mens kom idag, har lång cykel, ÄL runt 8-9 dec, BIM runt julafton, 24-26 december.
Vi hoppas på en underbar julklapp i år, tycker det är vår tur nu efter 2 års försök.
Hej! Har precis slickat såren efter den senaste ovälkomna mensen och laddar nu för bim den 12/12, äl nu till helgen. Försök nr.8. Denna månad går vi all in med rosenrot och äl-test, hoppas det ger nåt!
Hej!
Jag hoppar in här med! Gjorde första försöket i november som inte tog sig så nu siktar vi på nästa försök. Äl kommer var runt månadsskiftet så bim blir väl ca 14-16/12. Hoppas det tar sig denna gången! Vi försöker genom insemination i Danmark så det är ju en himla stor process vid varje försök...
Nu får vi se hur ÄL kommer nu i veckan. Enligt kalendern är ÄL till helgen.
BIM runt 11-12 December
Har fått göra lite research för att lära mig flytningar så stoppade in två fingrar och det fastnade sparsam mjölkfärgad flytning på fingertopparna dock inget man ännu kunde göra broar av för flytningen gick mer sönder.
Positivt ältest igårkväll och imorse så antar att jag har ägglossning inom 24 timmar. Bim förmodligen 4/12 :)
Hoppas också in här... Har haft 2 mf på 5 månader.. Första den 20 juni och det andra 17 oktober.. Försök nummer 2 efter andra missfallet med bim den 16 december.. Tänk om man kunde få ett pluss till jul... :)..
Hoppas också in här... Har haft 2 mf på 5 månader.. Första den 20 juni och det andra 17 oktober.. Försök nummer 2 efter andra missfallet med bim den 16 december.. Tänk om man kunde få ett pluss till jul... :)..
Har du testat progesterall kräm? Kan hjälpa till vid upprepade mf :)