• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • metaphor
    Kåtisroinen skrev 2016-11-23 19:57:34 följande:
    Det är inte ovanligt att man inte plussar förrän bim+14. Det vanligaste är kanske att man plussar innan, men verkligen inte alla. Köp känsligare test :) sök på hcg tabell så ser du hur det ser ut. De flesta testen testar från 25 mIU/ml :)
    åh, tack. ja. man blir ju helt galen av denna väntan, neg imorse igen. men tempen fortsatt "hög" och jämn.. suck.
  • Kruxet

Hej! Är på ÄL + 11. Känns fortsatt segt med negativt test

Någon som plussat från ena kvällen till morhonen där på:)?

Vill hoppas på ett plus i morgon:)

• Livetsgång

Tog test nu vid exakt tid som jag gjorde igår med ÄL test.. Jag har aldrig sett så starkt utslag haha.. Dock inte så starkt som det bör vara men nått är i görningen med ÄL :)

Teststrecket från nu och utläsning innan 15 minuters tid enligt manualen är lite starkare än bilden visar dock ännu ej lika starkt som kontroll men inte långt ifrån :)

Igår visade det knappt något inom tidsramen
    Idag syns det såhär starkt inom tidsramen

• Kruxet
    Livetsgång skrev 2016-11-24 18:00:04 följande:

Tog test nu vid exakt tid som jag gjorde igår med ÄL test.. Jag har aldrig sett så starkt utslag haha.. Dock inte så starkt som det bör vara men nått är i görningen med ÄL :)

Teststrecket från nu och utläsning innan 15 minuters tid enligt manualen är lite starkare än bilden visar dock ännu ej lika starkt som kontroll men inte långt ifrån :)

Härligt med starkare ÄL-test????
  • Kruxet
    Kruxet skrev 2016-11-24 18:11:28 följande:

Härligt med starkare ÄL-test :)

• mammamalin

Ni som varit gravida tidigare, har ni tyckt er känna av när ägget "fäster" där 5-6 dagar efter ÄL? Vissa säger ju sig känna det, och gör mig högg det till i vänster äggstock igår på ÄL+6. Har själv två barn sen tidigare :)

• heel
    Livetsgång skrev 2016-11-24 18:00:04 följande:

Visst är det roligt när man får starkt positivt på ÄL-test när man inte fått det innan :)

Sen är ju tiden så känslig med. Och individuell givetvis..

Jag testade vid kl 16 och kl 19, för mig gav kl 19 det absolut starkaste resultatet, blev överlycklig att jag fick stegring! Tänk då reaktionen när man ser två streck på ett gravtest ;)
  • Livetsgång
    heel skrev 2016-11-24 19:10:34 följande:
    Visst är det roligt när man får starkt positivt på ÄL-test när man inte fått det innan :)

Sen är ju tiden så känslig med. Och individuell givetvis..

Jag testade vid kl 16 och kl 19, för mig gav kl 19 det absolut starkaste resultatet, blev överlycklig att jag fick stegring! Tänk då reaktionen när man ser två streck på ett gravtest ;)
    Jag har testat tidigare tid och senare tid men just runt 17 tiden är den tydligast :)

jag har tagit ofantligt med ÄL test men aldrig att dom blivit så pass starka som detta idag :)

Och ÄL flytningarna är ju tydliga och väldigt trådiga med så kalendern har nog ändå rätt att den beräknade ÄL ska ske på lördag eller söndag ungefär :)
  • Livetsgång
    Kruxet skrev 2016-11-24 18:11:28 följande:
    Härligt med starkare ÄL-test????
    Ja verkligen.. Vet inte hur många ÄL test jag tagit under denna veckan nu på olika tider alla dagar och nu börjar det sticka ut mer.. Igår vid samma tid va det helblankt och idag vid samma tid syns teststrecket mycket tydligare :D 

Har tagit tidigare idag med men inte såpass starka då

Tog test 3 timmar innan detta som togs idag och då va det knappt synligt streck
Svar på tråden BIM December 2016