BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
åh, hoppas du inte behöver vänta lika länge som oss! :D
Hej! Är på ÄL + 11. Känns fortsatt segt med negativt test
Någon som plussat från ena kvällen till morhonen där på:)?
Vill hoppas på ett plus i morgon:)
Tog test nu vid exakt tid som jag gjorde igår med ÄL test.. Jag har aldrig sett så starkt utslag haha.. Dock inte så starkt som det bör vara men nått är i görningen med ÄL :)
Teststrecket från nu och utläsning innan 15 minuters tid enligt manualen är lite starkare än bilden visar dock ännu ej lika starkt som kontroll men inte långt ifrån :)
Igår visade det knappt något inom tidsramen
Idag syns det såhär starkt inom tidsramen
Tog test nu vid exakt tid som jag gjorde igår med ÄL test.. Jag har aldrig sett så starkt utslag haha.. Dock inte så starkt som det bör vara men nått är i görningen med ÄL :)
Teststrecket från nu och utläsning innan 15 minuters tid enligt manualen är lite starkare än bilden visar dock ännu ej lika starkt som kontroll men inte långt ifrån :)
Härligt med starkare ÄL-test :)
Ni som varit gravida tidigare, har ni tyckt er känna av när ägget "fäster" där 5-6 dagar efter ÄL? Vissa säger ju sig känna det, och gör mig högg det till i vänster äggstock igår på ÄL+6. Har själv två barn sen tidigare :)