BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Mina bröstvårtor typ isar idag speciellt och ikväll hade jag mer kännbara stick vid äggstockarna.. Har dock inga fler ÄL test kvar så jag får helt enkelt lita på den stegring som visades igår och gå efter de konstaterade ÄL flytningar jag har och undersökt haha :)
Enligt kalendern ska jag har ÄL imorgon eller Söndag men idag är bröstvårtorna isiga i känslan.
Sexade igår vid äl. Min äl smärtade på höger sida denna månad. Idag har jag som hugg mer i mitten. Som att det ilar till då och då. Hopps det betyder att ett befruktat ägg kanske fastnar?
Har ni något favorit grav.test? Vilket och varför? Hur tidigt kan man egentligen testa och få positivt? Jag är på ÄL+ 6-7 dagar.
Jo precis.. Jag hade ju samma ÄL flytningar förra månaden men då testade jag aldrig med test, fick mer massa symptom strax innan ÄL med stick runt äggstockarna.. Då hade jag ÄL runt detta datum också och mensen kom 12 november och nu är ÄL igång igen med likadant tecken men nu kan jag ju även se att något syns på testerna :)
Har aldrig haft koll på ÄL förr pga att jag varit hoppig med p-skydd så detta är ju helt ny upplevelse för mig.
Vet inte hur många ÄL test jag förbrukat haha men skönt nu när man själv kan se något utslag åtminstonde :)
Hade sparsam mens 12 Oktober som höll på 5 dagar
Runt 26-28 Oktober fick jag extrema ÄL flytningar
12 November kom mensen som leverans och höll på exakt 5 dagar
Nu börjar åter ÄL flytningar smyga på
Sista P-sprutan togs 11 Maj och gick ur kroppen i Augusti och kroppen har redan igång som en klocka :)