• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • Väntar på magen
    Monsan skrev 2016-11-27 19:30:38 följande:
    Jag ser ett streck.. vågar mig på att säga grattis.. :)..
    Åå tack :) Känns helt underbart om vi äntligen fått ett plus nu :)
  • Luttanlej
    Väntar på magen skrev 2016-11-27 09:35:38 följande:

Testade imorse och vet inte riktigt vad jag ska tro :/
    Bim-5

Åh hoppas det blir starkare! Va kul!
  • Luttanlej

Bim-7 idag. Inga symptom alls. Dock var min äl senare än vad appen säger så då kanske mensen skulle kommit senare också? Hur får det för alla? Håller tummarna för er. 5/12 känns sååå långt borta

• Heineken86
    Luttanlej skrev 2016-11-28 06:58:35 följande:

Bim-7 idag. Inga symptom alls. Dock var min äl senare än vad appen säger så då kanske mensen skulle kommit senare också? Hur får det för alla? Håller tummarna för er. 5/12 känns sååå långt borta

Om ÄL va senare så är även BIM senare.
  • Solstråle0001

Trodde aldrig mer jag skulle skriva på Familjeliv i planerarbarn trådar. Men nu är jag här! Har två barn sen tidigare. Tog ut spiralen för två veckor sedan. Är på Bim-7 idag! Inga symtom heller!

• Karin Marie

Hoppar in här! :)

Är jätte osäker på när bim är då min mens har varit väldigt oregelbunden å inte ens kommit vissa månader. Men bim i December iallafall mellan 15-25 . Börjat med ÄL test för att se om jag har någon ägglossning denna månad, lika spännande varje gång :)

• Emmaaa

Ååh, inga möjliga symptom alls idag.

Fast det kanske inte är så ihållande just precis i början..

• MandisM

Hoppar också in här! :) slängde p-ringen i soptunnan förra måndagen och började äta folsyra :) mensen kom som den skulle och idag är den slut. Borde få ÄL runt 8/12, hoppas på världens bästa julklapp!! ????

• mariama

Wihoo, ÄL på ingång verkar det som. Stegring på testet idag, på cykeldag 9 bara! Brukar ha äl runt dag 16-18 men det ser ut att bli några dagar tidigare den här gången. Tror det beror på Apiforce som jag har tagit i snart en vecka nu, verkar vanligt att cykeln ändras lite. Ska bli spännande att se om det hjälper oss till ett plus :)

• MammaMu00

Hej! Joinar er här... fick ett missfall i förra veckan i v 12, skrapades och blöder lite grann fortfarande. Ingen aning om när nästa äl kommer vara, troligtvis i december, eller om vi ska köra på eller vänta en mens...jag vill bara bli gravid så snart som möjligt men inte riskera något. Någon som har någon erfarenhet av liknande situation?

Svar på tråden BIM December 2016