BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Testade imorse och vet inte riktigt vad jag ska tro :/
Bim-5
Bim-7 idag. Inga symptom alls. Dock var min äl senare än vad appen säger så då kanske mensen skulle kommit senare också? Hur får det för alla? Håller tummarna för er. 5/12 känns sååå långt borta
Bim-7 idag. Inga symptom alls. Dock var min äl senare än vad appen säger så då kanske mensen skulle kommit senare också? Hur får det för alla? Håller tummarna för er. 5/12 känns sååå långt borta
Trodde aldrig mer jag skulle skriva på Familjeliv i planerarbarn trådar. Men nu är jag här! Har två barn sen tidigare. Tog ut spiralen för två veckor sedan. Är på Bim-7 idag! Inga symtom heller!
Hoppar in här! :)
Är jätte osäker på när bim är då min mens har varit väldigt oregelbunden å inte ens kommit vissa månader. Men bim i December iallafall mellan 15-25 . Börjat med ÄL test för att se om jag har någon ägglossning denna månad, lika spännande varje gång :)
Ååh, inga möjliga symptom alls idag.
Fast det kanske inte är så ihållande just precis i början..
Hoppar också in här! :) slängde p-ringen i soptunnan förra måndagen och började äta folsyra :) mensen kom som den skulle och idag är den slut. Borde få ÄL runt 8/12, hoppas på världens bästa julklapp!! ????
Wihoo, ÄL på ingång verkar det som. Stegring på testet idag, på cykeldag 9 bara! Brukar ha äl runt dag 16-18 men det ser ut att bli några dagar tidigare den här gången. Tror det beror på Apiforce som jag har tagit i snart en vecka nu, verkar vanligt att cykeln ändras lite. Ska bli spännande att se om det hjälper oss till ett plus :)
Hej! Joinar er här... fick ett missfall i förra veckan i v 12, skrapades och blöder lite grann fortfarande. Ingen aning om när nästa äl kommer vara, troligtvis i december, eller om vi ska köra på eller vänta en mens...jag vill bara bli gravid så snart som möjligt men inte riskera något. Någon som har någon erfarenhet av liknande situation?