BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Men åh :/ suck haha fattade fel, ni har bim få så klart, ;) jag har äl samma dag
Hoppas det tagit sig för er!
Håller tummarna i massor!!
Jag kan typ inte tänka på NÅNTING annat än om jag är gravid eller inte. Är helt säker på att jag inbillar mig symptom för att jag så gärna vill haha. Enligt natural cycles har jag BIM den 1/12, min cykel brukar vara mellan 26-29 dagar lång. Detta räknas väl som vår andra månad av att försöka, men förra månaden var det enda vi gjorde att sluta med preventivmedel, denna månad har jag hållit koll med temperatur och äl-test.
Testade imorse och vet inte riktigt vad jag ska tro :/
Bim-5
Svårt att få med på bild :/ Syns så dåligt på dom
Nu körde jag stenhårt med cb ägglossningstest fick ingen stegring med blinkande gubbe utan endast en fast gubbe på fredag kväll och lördag morgon sedan inget på lördag kväll men en jäkla värk i tjejmagen ner till rumpan :/ och ett hetsigt humör. Antar att ägget har släppt nu då. Och det är bara att vänta in BIM som är tok långt bort.
Bim-5
Hej, hoppar in här! Andra försöket, första barnet. Hade äl i onsdags (23/11), bim 2/12. Har en väldigt kort cykel så är under utredning och gissar på att jag nog kommer få börja med något som förlänger min cykel. Så har inte så stora förhoppningar.. men hoppas gör man ändå alltid!
Väntar också på svar om jag har förhöjt prolaktin, tagit mitt andra prov och håller tummarna för att inte även detta test visar på en förhöjning. Får troligtvis svar på fredag.
Bim-5
Äl har varit, myst i sängen check.
Är på ÄL+2 enligt FF och igår morse hade morgontempen ökat en grad och idag håller din sig fortfarande högre :)
Äl skedde eftermiddag/kväll 25:e och natten mot 26:e
Då hade jag TYDLIGA ÄL smärtor.
Bim beräknad runt 11-12 December
ÄL+10 idag, tog ingen temp imorse då det vart julbord med jobbet igårkväll. Kunde inte hålla mig längre :( gravtest idag som visade negativt.
Har lång lutealfas och räknar med mens om en vecka ungefär. Och en vecka före mens kommer alltid smärta och ömmande bröst, vilket kom idag! Så känner inga vida förhoppningar om att det tog sig denna gång heller.. Ska göra ett test nästa helg iallafall!
Skillnaden denna cykel gentemot andra är att jag varit otroligt trött.. Och molvärk om kvällarna sista veckan.