BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Hur tidigt kommer ni att testa?
Ni som har ÄL har ni märkt av något på brösten?
Min sport-BH börjar kännas förliten helt plötsligt så boppisar försöker krypa ut undervägen och känner den är förliten samt bröstvårtorna ilar/isar
Jag har också på torsdag! Alltså 1/12 :)
Här räknar jag ocå med äl runt 1 dec :)
Hoppas det stämmer :)
Okej då har du alltså det före äl? För om jag kollar mina föregående månader så har jag haft det så precis efter ägglossningen men jag tycker det verkar sjukt konstigt. Varför skulle man få så efteråt liksom och inte före eller under som verkar mer troligt. Kroppen släpper ju ifrån sig ägget och då borde hormoner och sådant sjunka?
Hoppar återigen in i en bim-tråd! Fjärde försöket efter vårt MA (som då tog sig på första försöket) till att få ett syskon till vårt barn som blir två i februari.
Sån trist väntan även om det inte har gått så många månader. Den här månaden testar jag bidrottninggelé (Apiforce, naturläkemedel) som bl.a sägs boosta äl och hjälpa på traven, finns många som har lyckats bli gravida plötsligt efter att ha börjat äta såna tabletter. Svårt att säga om det funkar eller om det är sammanträffanden men värt ett försök tyckte jag :) Äl runt 5/12 om det inte ändras iom tabletterna!
Hoppar återigen in i en bim-tråd! Fjärde försöket efter vårt MA (som då tog sig på första försöket) till att få ett syskon till vårt barn som blir två i februari.
Sån trist väntan även om det inte har gått så många månader. Den här månaden testar jag bidrottninggelé (Apiforce, naturläkemedel) som bl.a sägs boosta äl och hjälpa på traven, finns många som har lyckats bli gravida plötsligt efter att ha börjat äta såna tabletter. Svårt att säga om det funkar eller om det är sammanträffanden men värt ett försök tyckte jag :) Äl runt 5/12 om det inte ändras iom tabletterna!