• ahjltg93

BIM December 2016

Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December? 

För oss blir det första försöket, andra barnet.

• Svar på tråden BIM December 2016
  • bluebird6

Hej.
    Jag hoppar in här jag med då. Lördagens mens kom redan igår. Så nästa Bim bör bli ungefär julafton. Får också hoppas på världens bästa jullklapp..

Blivande 39-åring (mars-17). Vi har sedan tidigare en son som blir 8 i dec. 

Försökt länge, upprepade missfall som visade sig bero på en dermoidcysta på ena äggstocken. När den väl var upptäckt och bortopererad 25 maj så väntade en undersökning om barnlöshet på oss i aug. 
    Men hipp som happ så plussade jag igen 6/8. Lyckan var total och vi tänkte det var vår tur nu...äntligen. Det slutade dock med ett MA som inte ville släppa, så mitt i alla gravhormoner så får jag göra en ofrivillig hemabort i V.11. Fruktansvärt! 

Nya tag... 

Lycka till alla... 
  • Luttanlej

Sexade igår vid äl. Min äl smärtade på höger sida denna månad. Idag har jag som hugg mer i mitten. Som att det ilar till då och då. Hopps det betyder att ett befruktat ägg kanske fastnar?

• Tumvante
    bluebird6 skrev 2016-11-25 20:01:37 följande:

Hej.

Jag hoppar in här jag med då. Lördagens mens kom redan igår. Så nästa Bim bör bli ungefär julafton. Får också hoppas på världens bästa jullklapp..

Blivande 39-åring (mars-17). Vi har sedan tidigare en son som blir 8 i dec. 

Försökt länge, upprepade missfall som visade sig bero på en dermoidcysta på ena äggstocken. När den väl var upptäckt och bortopererad 25 maj så väntade en undersökning om barnlöshet på oss i aug. 

Men hipp som happ så plussade jag igen 6/8. Lyckan var total och vi tänkte det var vår tur nu...äntligen. Det slutade dock med ett MA som inte ville släppa, så mitt i alla gravhormoner så får jag göra en ofrivillig hemabort i V.11. Fruktansvärt! 

Nya tag... 

Lycka till alla... 
    Kram <3 lycka till du med. Låter inte som en rolig resa, men hoppas att det tar sig för er nu snart!
  • Livetsgång
    Luttanlej skrev 2016-11-25 20:28:15 följande:

Sexade igår vid äl. Min äl smärtade på höger sida denna månad. Idag har jag som hugg mer i mitten. Som att det ilar till då och då. Hopps det betyder att ett befruktat ägg kanske fastnar?

Ja du den där mittenhugg känslan hade jag med innan.. Kändes typ som en skum tryck/il känsla som sträckte sig från mitten av nedre magen till ner över översta delen av "Fiffi". Inte ont utan bara såndär skum känsla.
    Fick det när vi va ute på Black Friday så jag ville bara hem för trodde jag hade börjat blöda eller nått annat skumt utan orsak iomed jag inte alls känt den känslan förra gången. 

Annars har jag mer bara mol/stick just nu på högra sidan typ (kramande) känsla.
    Jättesvårt att förklara haha
  • HoppasPåEnTill

Har ni något favorit grav.test? Vilket och varför? Hur tidigt kan man egentligen testa och få positivt? Jag är på ÄL+ 6-7 dagar.

• Too tiki
    HoppasPåEnTill skrev 2016-11-25 18:09:26 följande:
    Beklagar. Så himla tråkigt. ????
    Tack :)
  • FrökenE1985
    Too tiki skrev 2016-11-25 18:05:02 följande:

Hoppar över till denna tråden då tant röd kom idag :(

Nej vad tråkigt! Jag som hoppades så för dig!
  • Väntar på magen

Jag som skrev att jag inte hade några symtom tidigare....

Jag har nu jätte värk i ryggslutet som strålar ut mot höfterna och höger äggstock.

Och idag har jag fått flera finnar i ansiktet. Jag som ALDRIG får finnar. :/

Jaja, tror fortfarande inte att vi lyckats denna månad men den som lever får se :)

Lycka till allihopa!

• mammamalin
    Väntar på magen skrev 2016-11-25 22:26:57 följande:

Jag som skrev att jag inte hade några symtom tidigare....

Jag har nu jätte värk i ryggslutet som strålar ut mot höfterna och höger äggstock.

Och idag har jag fått flera finnar i ansiktet. Jag som ALDRIG får finnar. :/

Jaja, tror fortfarande inte att vi lyckats denna månad men den som lever får se :)

Lycka till allihopa!

När har du BIM? :)
Svar på tråden BIM December 2016