BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Hej.
Jag hoppar in här jag med då. Lördagens mens kom redan igår. Så nästa Bim bör bli ungefär julafton. Får också hoppas på världens bästa jullklapp..
Sexade igår vid äl. Min äl smärtade på höger sida denna månad. Idag har jag som hugg mer i mitten. Som att det ilar till då och då. Hopps det betyder att ett befruktat ägg kanske fastnar?
Hej.
Jag hoppar in här jag med då. Lördagens mens kom redan igår. Så nästa Bim bör bli ungefär julafton. Får också hoppas på världens bästa jullklapp..
Sexade igår vid äl. Min äl smärtade på höger sida denna månad. Idag har jag som hugg mer i mitten. Som att det ilar till då och då. Hopps det betyder att ett befruktat ägg kanske fastnar?
Idag fick jag äntligen en glad gubbe
Har ni något favorit grav.test? Vilket och varför? Hur tidigt kan man egentligen testa och få positivt? Jag är på ÄL+ 6-7 dagar.
Hoppar över till denna tråden då tant röd kom idag :(
Jag som skrev att jag inte hade några symtom tidigare....
Jag har nu jätte värk i ryggslutet som strålar ut mot höfterna och höger äggstock.
Och idag har jag fått flera finnar i ansiktet. Jag som ALDRIG får finnar. :/
Jaja, tror fortfarande inte att vi lyckats denna månad men den som lever får se :)
Lycka till allihopa!
Jag som skrev att jag inte hade några symtom tidigare....
Jag har nu jätte värk i ryggslutet som strålar ut mot höfterna och höger äggstock.
Och idag har jag fått flera finnar i ansiktet. Jag som ALDRIG får finnar. :/
Jaja, tror fortfarande inte att vi lyckats denna månad men den som lever får se :)
Lycka till allihopa!