BIM December 2016
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Jag kanske är lite tidig men fler som planerar bebisverkstad med BIM i December?
För oss blir det första försöket, andra barnet.
Hej hej. Hoppar in här. Min bim var i torsdags och hade en minimal blödning. Testade negativt i går på dagen men mensen har ännu inte kommit. När bör jag testa igen om 8nte mensen kommer?
Jahop, och där kom mensen.. då får man hoppa in i januaritråden istället och hoppas på plus om 4 veckor :)
Ni som plussat, vad har ni haft för symptom?
Grattis alla som plussat! Gott nytt år!
Fler som fått såhär på dessa test? Visst är det spök? Hade ju "mens" men äl testen visar fortfarande positivt och har bland annat molvärk i svank och mage fortfarande samt tjocka sega vita flytningar.
lycka till! :D jag inväntar ÄL i dagarna :)
Jag hade bim 24e.
Plus på stickan redan 5dagar innan bim.
Starkt plus fortfarande trots blödning den 27e. Ska kolla med mvc om det är missfall på g eller om den ville stanna.
Har fått twins förr så kan ju vara en av två som valde lämna kroppen.
Återstår se.
Alla symptom är kvar å starka (hatar må illa)....
Jag hade bim 24e.
Plus på stickan redan 5dagar innan bim.
Starkt plus fortfarande trots blödning den 27e. Ska kolla med mvc om det är missfall på g eller om den ville stanna.
Har fått twins förr så kan ju vara en av två som valde lämna kroppen.
Återstår se.
Alla symptom är kvar å starka (hatar må illa)....
Bim +1 men ingen mens. Tog negativt test BIM-2. Ska man ta om testet. Det testet jag tog då var clear blue early så den ska ju vara 99% två dagar innan BIM.